voor altijd samen

3 posters

Page 35 of 35 Previous  1 ... 19 ... 33, 34, 35

Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 12 Nov 2014, 21:34

voor altijd samen - Page 35 3495v2x
toen ze uiteindelijk bij het einde van het gevaarlijke pad aan kwamen, begon hij weer rustig te lopen. aan het einde van het bos, liep het pad langzaam naar beneden over een met gras bedekte berg. Toen Riolu op merkte hoe de groene berg langzaam naar beneden ging, sprong bij van Shadow's rug af en ging door het gras van de berg af rollen. Len keek wat zwijgend en zonder veel emotie toe terwijl hij rustig door liep. even leek een van zijn mondhoeken wat omhoog te gaan, maar dat moment verdween al weer snel toen Lucario begon te praten. "net een klein kind," mopperde hij waarbij Len zich naar hem toe draaide, "wat zei je?" vroeg hij. Lucario keek hem met een zure blik aan, "dat je Riolu zich gedraagt als een klein kind. Niet da ik er mee zit, sommige pokemon gaan zich gedragen als hun trainer." Len haalde even een wenkbrauw op, "beter dat hij zijn hele leven lol heeft en daardoor niet zou eindigen als een zuurpruim zoals jij." "wat zei je daar net!" riep Lucario toen. "je hoorde me wel!" riep Len toen weer terug

voor altijd samen - Page 35 2rc7f9l
zodra ze het pad af waren liep hij weer rustig en op het gemakje met de andere veder. in de verte onder de berg zag hij een begin van een dorp liggen, maar voordat hij de andere ervan op de hoogte kon stellen, begon het geruzie tussen Len en Lucario. eerst zweeg hij nog even met de hoop dat ze zelf wel zouden stoppen. "stop het jullie twee," kwam hij tussen hen in lopen, "dat ik jullie nog steeds uit elkaar moet houden."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 13:55

voor altijd samen - Page 35 2jwd4n
Er speelde een klein glimlachje op haar gezicht toen ze Len en Lucario zo hoorde kibbelen met elkaar. Het gaf haar om één of andere reden een fijn gevoel. Dat was tenminste nog hetzelfde gebleven. Haar gezicht draaide ze naar de twee en Riley, die tussen hen in was gaan lopen om ze uit elkaar proberen te houden. Zacht moest ze grinniken. Die twee veranderden ook nooit.

voor altijd samen - Page 35 Im08ck
Met een zucht schudde hij z'n hoofd op het gedrag van Len en Lucario, maar ergens vond hij het ook wel amusant. Die twee konden elkaar echt nooit met rust laten. Vervolgens richtte hij z'n blik op Riolu, die van de berg af naar beneden rolde door het gras. 'Er is niks met je nog een beetje als een kind te gedragen, Lucario.' zei hij en had z'n blik vriendelijk op de pokémon gericht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 14:10

voor altijd samen - Page 35 2eyjdxi
nadat Riley en uiteindelijk ook Jushiro zich tussen hun 'gesprek' voegde, keek hij wat mopperend weg. "waarom zou ik me als een kind willen gedragen? anderen nemen me dan niet meer serieus op momenten wanneer het moet," mopperde hij zachtjes op wat Jushiro zei.

voor altijd samen - Page 35 3495v2x
"hij heeft wel gelijk," haalde hij zijn schouders op nadat Lucario zei dat hij zich niet als een kind zou willen gedragen. "al zou ik niet enthousiast toekijken als iemand zoals jij omlaag zou rollen. ik heb wel iets beters te doen dan dat."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 27 Jan 2015, 16:24

voor altijd samen - Page 35 Im08ck
Hij trok z'n wenkbrauw op toen Len toestemde, maar erna toch nog iets bijtends zei. 'Len.' zei hij afkeurend en hoopte dat het zou werken. Hij wist niet echt hoe hij de jongen nu moest inschatten en het zal ook waarschijnlijk wel een tijdje duren eer hij het voor elkaar had.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 27 Jan 2015, 18:51

voor altijd samen - Page 35 2eyjdxi
Nadat Jushiro Len zijn naam riep, keek hij zelf ook nog even voor een laatste keer geïrriteerd naar de blonde jongen voordat hij aan de andere kand van Riley ging lopen, "k geloof dat ik geen enkele 'versie' van hem mag," klaagde hij nog zachtjes.

voor altijd samen - Page 35 3495v2x
hij wilde nog wat anders zeggen maar Jushiro probeerde hem al tegen te houden door zijn naam te roepen. Even mopperde hij nog wat binnensmond voordat hij uiteindelijk wat sneller begon te lopen zodat hij weer wat vooraan liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sun 01 Mar 2015, 20:06

voor altijd samen - Page 35 Im08ck
Er verscheen er glimlach op z'n gezicht toen Len stopte met kibbelen. De sfeer was nog steeds gespannen, maar dat was het al een tijdje. Hij richtte zijn blik op naar de lucht en zag Lugia boven hen cirkelen. Het moest vast heel irriterend voor haar zijn hoe langzaam ze liepen, maar als ze allemaal op haar rug zouden gaan zitten zou het uiteindelijk te zwaar voor haar worden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 16 Mar 2015, 11:46

voor altijd samen - Page 35 2evccjk
Riolu was ondertussen onder aan de berg op de andere aan het wachten. zijn blauwe vacht was wat vies geworden door de hoopjes aarde waar hij overheen gerold was. gelukkig was het droog en kon het zo afgeklopt worden. terwijl hij wachtte tot de andere aan de onderkant van de berg zouden aan komen, keek hij recht omhoog toe hoe Lugia aan het rond cirkelen was. even tilde hij een van zijn zwarte voeten de lucht in en maakte hij pirouettes op zijn tenen van zijn andere voet.

voor altijd samen - Page 35 3495v2x
toen ze uiteindelijk onder aan de berg aan gekomen waren, stond alleen nog Riolu tussen hen en het dorp in. Len zuchtte even voordat hij Riolu van de grond nam, die nog wat duizelig rond zich keek. "Volgende keer mag je wel opletten waar je rolt," mopperde hij zachtjes voordat hij zijn pokemon rustig schoon klopte van het zand en aarde.

voor altijd samen - Page 35 2rc7f9l
terwijl ze het pad omlaag volgde, keek hij nog even over het dorp voor zolang ze nog hogen waren. toen ze aan de onder kant van de berg aan kwamen en hij hoorde hoe Len nog wat tegen Riolu ging mopperden, verscheen er even een klein glimlachje op zijn gezicht en dacht hij even terug aan de tijd toen Len nog klein was. maar snel ontwaakte hij uit zijn dagdroom en keek hij om naar Jushiro, "Zou Lugia niet teveel aandacht kunnen trekken als ze boven het dorp zou vliegen?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sat 04 Apr 2015, 10:38

voor altijd samen - Page 35 Im08ck
Hij keek Riley aan toen die begon over dat Lugia teveel aandacht zou kunnen trekken als ze boven het dorp zou vliegen. Daar had hij nog niet aan gedacht. 'Oh, ja.' zei hij en keek omhoog naar de grote Legendarische pokémon. Hij floot hard op z'n vingers en zwaaide met z'n arm, gebarend dat ze naar beneden moest komen.

voor altijd samen - Page 35 2hcnbeh
Plots hoorde ze een schel gefluit beneden en keerde haar kop wat schuin om met haar ene oog naar beneden te kunnen kijken. Heer Jushiro stond te zwaaien naar haar dat ze naar beneden moest komen. Ze maakte een bocht en begon te dalen. Om te voorkomen dat er iemand onder haar zou komen, zei ze: 'Opgepast!' Met veel gezwaai van haar vleugels kwam ze tot stilstand toen ze de grond raakte met haar poten en keek Riley en Jushiro aan. 'Is er iets?'

voor altijd samen - Page 35 2jwd4n
Ze was de hele tijd bij Riley, Jushiro en Lucario gebleven en keek naar beneden naar Riolu en Len. Haar vader floot plotseling en ze keek naar hem. Hij keek omhoog en zwaaide naar Lugia dat ze naar beneden moest komen. 'Ik denk dat we beter even aan de kant kunnen gaan.' zei ze toen en hoorde toen al Lugia zeggen dat ze op moesten passen. Snel ging ze aan de kant en keek hoe Lugia landde. Het ging heel sierlijk. Ze was dan ook een hele sierlijke pokémon, ondanks haar grootte.

voor altijd samen - Page 35 2qk3x4j
Hij was de hele tocht langs Nicole meegelopen en liep ook met haar mee toen ze aan de kant ging voor Lugia. Zwijgend keek hij naar hoe de gevleugelde Legendarische pokémon landde. Alles wat er om hem heen gebeurde, boeide hem niet veel. Al die drama. Riley, Len, Lucario en Riolu waren wel zijn vrienden, maar op het moment kon al die drama hem niet erg veel schelen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  shirley Thu 23 Jun 2016, 15:47

mag ik mee doen"?
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  shirley Thu 23 Jun 2016, 16:46

gray daylight
hij heeft altijd alleen gereist en is zwaar tegen pokemon mishandeling en jagers. Al zijn pokemon zijn vrijwillig zonder gevecht met hem mee gegaan waaronder 2 eve's en een Zorua en een riolu. hij is een erg simple persoon en erg stil. zijn pokemon reizen bijna niet in hun pokebal maar meestal lopen ze bij hem.

Zorua wordt omschreven als "illusie leerling." Zorua komt uit een ei dat in de lucht is ontstaan en daarna naar beneden is gevallen. Nadat hij werd geboren ging hij gemene streken uit halen.Zorua bezit de kracht om zich te transformeren in een andere Pokémon of zelfs in een mens. Zoroaks hoofdaanval heet Night Daze. Het is een vosachtig wezen hijs heel erg zeldzaam maar niet legendaries


trainer Red
klik
klik :3
klikie
red is een stil persoon en doet aan pokemon gevechten. meestal doet hij als of de weereld hem niets boeit maar in het echt geeft hij er veel om.
pokemon pikachu charmender oshawott


voor altijd samen - Page 35 15nkruw
voor altijd samen - Page 35 15i0oat
voor altijd samen - Page 35 2n7p6he
voor altijd samen - Page 35 20fao3q
.
.
.
.
voor altijd samen - Page 35 2vcyn14
voor altijd samen - Page 35 Qya6fb
voor altijd samen - Page 35 6o2x07
voor altijd samen - Page 35 3495vrm
voor altijd samen - Page 35 906s6g


Last edited by shirley on Tue 20 Sep 2016, 14:24; edited 7 times in total
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 23 Jun 2016, 19:04

ze zijn goed hoor
welkom ^-^
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 23 Jun 2016, 20:57

Nieuw leven xD
:33
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  shirley Tue 20 Sep 2016, 14:20

voor altijd samen - Page 35 15nkruw
hij lag rustig te slapen in een dorp waar hij net was aan gekomen samen met Pikachu die rustig naast hem lag te slapen

voor altijd samen - Page 35 2n7p6he
*SLAAAAPt*


voor altijd samen - Page 35 2vcyn14
hij was in het dorp rustig bij een fontein gaan zitten en een boek gaan lezen. het was best wel mooi weer maar er liepen niet heel veel mensen in het dorp rond. rustig keek hij om hoog waar eevee op zijn hoofd zat en een soort van mee naar zijn boek aan het kijken was "vindt het interessant?" 
voor altijd samen - Page 35 6o2x07
"eeveee" zij ze vrolijk tegen hem en keek naar de letters die ik niet kon lezen. Gray deed zijn arm omhoog om me te aaien waarop ik zijn hand begon te knuffelen "eevee~" zij ik iets zachter maar heel blij
voor altijd samen - Page 35 Qya6fb
ik lag op de rand van de fontein met mijn pootje in het water te spelen 
voor altijd samen - Page 35 906s6g
hij was op de fontein gaan zitten naast eevee en keek een beetje omhoog

voor altijd samen - Page 35 3495vrm
hij was heel blij een vlinder achter na gerend richting de voet van de berg waar hij ineens mensen zag hij kroop \ snel achter een bosje en keek even naar ze. met een evil glimlachje kreeg hij het idee om de riolu die hij zag na te doet en de mensen in de war te brengen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Sun 02 Oct 2016, 23:40

voor altijd samen - Page 35 2evccjk
Riolu grinnikte toen Len het zand van hem af klopte, alsof hij hem aan het kietelen was. Al snel wat Riolu weer afgeleid doordat, hij hoorde zachtjes een struikje ritselen. Zat er iets of iemand in? Nog voordat Len hem op de grond had gezet, zette hij zich af en sprong hij terug op de grond. Met zijn voeten vooruit liep hij enthousiast naar de struik toe. Hij dacht er niet eens bij na dat hij bijna onder Lugia gekomen was. Eenmaal aangekomen hij de struik, keek hij uit nieuwsgierigheid langs het struikje heen. Er verscheen een brede grijns toen hij de Zorua zag. Eindelijk iemand van zijn eigen grootte om mee te spelen!

voor altijd samen - Page 35 3495v2x
Len kon even zijn glimlach niet in houden toen Riolu plotseling begon te grinniken toen hij het zand van hem afgeklopt had. Maar die verdween al weer in een ietsjes emotieloze blik, toen Riolu al weer afgeleid op een struikje af liep. Hij was nog maar net uit de kant gegaan om Lugia meer landings ruimte te geven. "Riolu!" riep hij hem nog even na als een soort waarschuwing dat hij zou oppassen voor Lugia en hij bij hun in de buurt zou blijven. 


voor altijd samen - Page 35 2rc7f9l
Riley was aan de kant gegaan toen Lugia ging landen. Hij strekte even een arm om sommige nog rustig naar achteren te wijzen. tijdens de laatste meters van Lugia's landing, rende Riolu plotseling over het veld heen, naar een struikje. Len had hem al geroepen, wat de blauwe pokemon alleen maar sneller deed rennen. hij zuchtte even diep maar opgelucht op het zelfde moment, toen Riolu achter Lugia net op tijd door gerend was. Hij keek de blauwe pokemon nog even na voordat hij om keek naar Lugia. "Nou, als we de route nemen door dit dorp, zal je waarschijnlijk erg veel aandacht trekken. Waarschijnlijk positief, maar misschien ook negatief," vertelde hij haar en vervolgde zijn zin terwijl hij naar Yushiro keek, "ik weet niet of het handig is om haar in haar pokeball te houden." Bij zijn laatste zin draaide hij zich toen om naar Nicole, "Misschien is het ook een idee voor Raikou?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Wed 05 Oct 2016, 16:03

voor altijd samen - Page 35 Im08ck
De oude man schrok toen Riolu vlak voor Lugia langs rende tijdens haar landing, maar zuchtte opgelucht toen hij er nog net langs ging zonder onder de legendarische pokemon terecht te komen. Hij keek naar Riley toen hij voorstelde om hun vrienden in hun pokébal te doen. "Nou, weet je.." zei hij. "Ze hebben geen pokébal. We hebben ze expres niet gevangen, omdat een legendarische pokémon niet gevangen hoort te zitten in een bal en gebonden moet zijn aan een mens op die manier." Hij richtte zijn blik met een glimlach op Lugia. Jushiro zou haar nooit in een pokébal kunnen stoppen, niet na hij haar heeft bevrijd uit de klauwen van team Rocket.

voor altijd samen - Page 35 2hcnbeh
De grote pokemon had niet eens door dat de kleine pokemon voor haar voeten langsrende. Toen Riley begon over in een pokébal houden, richtte ze haar kop op hem met een blik vol verachting. Ze zou zichzelf nooit in een pokébal laten stoppen. Gelukkig begrepen Jushiro en Nicole dat. Ze knikte op haar oude vriend zijn woorden.

voor altijd samen - Page 35 2jwd4n
Een ongemakkelijke blik verscheen er op haar gezicht toen Riley begon over Lugia en Raikou in een pokébal te stoppen. Haar vader legde uit waarom ze geen pokébal hebben en richtte haar blik op hem. "Onze band is geheel gebouwd op vertrouwen en vriendschap. Niet door een pokébal." voegde ze eraan toe.

voor altijd samen - Page 35 2qk3x4j
De legendarische katachtige pokémon trok z'n lip op en gromde door het woord "pokébal". Hij hoopte dat Riley dat niet serieus meende. Pff.. alleen het idee al..
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  shirley Wed 05 Oct 2016, 21:07

voor altijd samen - Page 35 3495vrm
hij deed nog een evil glimlachje en transformeerde in Riolu

voor altijd samen - Page 35 Nwg39h
hij begon rondjes te rennen om riolu heen om hem in verwarring te brengen. Ver volgens rende ik langs lugia en de andere trainers even rende ik een paar rondjes om een blonde trainer heen (len) waarna ik richting een open veld rende even stopte ik en draaide me om naar riolu en stak mijn tong naar hem uit en draaide om om weer verder te rennen. zonder dat hij het door had rende hij over een slapende trainer heen en struikelde hij over zn pokemon die naast hem lag. hij stond op en rende een stukje terug naar de echte riolu en transformeerde snel terug naar een zorua 
voor altijd samen - Page 35 3495vrm
nadat ik terug was getransformeerd ging ik rustig zitten en mezelf wassen als of ik niets had gedaan
voor altijd samen - Page 35 15nkruw
hij keek op toen hij fors wakker werd gemaakt door iets dat wild over zijn maag heen rende even keek hij om zich heen en zag een riolu staan door dat hij nog half slaperig was zag hij niet heel goed wat er gebeurde en keek om naar waar de riolu heen was gerend waarna hij ook een onbekende pokemon zag staan 

voor altijd samen - Page 35 2n7p6he
hij rolde om toen zorua over hem struikelde. hij sprong meteen op en keek wat vaag om zich heen toen de pokemon al weer verdwenen was even keek hij om en zag nog iets anders staan een onbekende pokemon
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Sun 23 Oct 2016, 17:26

voor altijd samen - Page 35 2rc7f9l
Hij keek Jushiro wat verward aan, hij wist zeker dat ze in het begin een pokebal hadden, ieder geval Raikou. Niet dat hij er slechte bedoelingen bij had, hij wilde gewoon dat het risico zo klein mogelijk was dat ze nare mensen naar zich toe zouden lokken. Even begon hij wat ongemakkelijk te lachen en legde hij zijn hand op zijn achterhoofd. "Blijkbaar is Len niet de enigste wie's herinneringen wat door de war zijn," zei hij voordat hij om keek naar Lugia. "hoe gaan we dit dan doen.." sprak hij naar zichzelf als hij weer begon na te denken over een manier om niet te veel aandacht te trekken. Hierbij legde hij even een gerust stellende hand op Lugia, waarmee hij wilde zeggen dat hij het niet slecht gemeend had. 



voor altijd samen - Page 35 2evccjk
Hij hield zijn hoofdje schuin toen ze Zorua plotseling veranderde in een riolu alsof het een ditto was. De 'nep'riolu begon rondjes om hem heen te rennen. Hij draaide op een van zijn poten mee, werd hij daar al snel duizeling van en viel onderuit. Door de struik heen, zag hij hoe de 'nep'riolu naar zijn vrienden rende. Hij zag hoe de 'nep'riolu rond zijn trainer rende en keek hem verbaast aan toen hij plotseling zijn tong naar hem uit stak. Hij leunde tegen het struikje aan, niet al te snugger om gewoon langs het struikje te lopen. Hij wilde er heen, maar iets hield hem tegen. Misschien dat hij hoopte dat iedereen hem wel zou herkennen? Op het moment dat de 'nep'riolu weer weg liep, zakte hij plotseling door het struikje heen en verscheen weer aan de andere kant. snel klom hij overeind en rende naar het groepje toe waarna hij zich verborg achter Len zijn been.



voor altijd samen - Page 35 3495v2x
Len was een beetje afgeleid doordat hij in zijn ooghoeken het struikje in de gaten hield waar Riolu naar toe gegaan was. Hierdoor volgde hij het gesprek maar half. Ergens had hij nog vaag beelden van grot, waar hij samen met iemand in vast zat die een Raikou uit een poke bal niet verschijnen. Maar door zijn geheugen verlies, was dit misschien ook maar een vage verbeelding. Hij kon in zijn gedachten niet eens focussen op het gezicht van de andere persoon. Sterker nog, was het wel een Raikou? Uiteindelijk werd hij uit zijn gedachtes ontwaakt toen Riolu weer verscheen en blij rondjes om hem heen ging rennen. "Waarom haal je nu nog je energie vandaan?" vroeg hij de blauwe pokemon sinds die eerder ook al zo energiek was, "was het een bessen struik of iets?" De pokemon rende weer weg en hij keek om naar de struik waar hij eerder vandaan gekomen was. Daar zag hij zijn eigen riolu uit rollen. .. "heh..?" even was hij de draad kwijt geraakt, waarschijnlijk was hij te ver met zijn hoofd in de wolken om te realiseren dat die andere pokemon niet eens zijn riolu was. hij zuchtte even diep, "jullie maken het zo moeilijk voor me," klaagde hij even al wist hij dat er geen excuus bestond om zn eigen pokemon niet eens te herkennen. zijn eigen vriendje liep naar hem terug en Len keek hem met een iets schuldige blik aan. 



voor altijd samen - Page 35 2eyjdxi
Hij volgde het gesprek wat tussen Jushiro, Nicole en Riley plaats vond, maar hij zei er niks op. Hij had niet zoveel zin om zich er mee te bemoeien en misschien een conflict te veroorzaken. Zijn aandacht werd getrokken door Riolu die al weer terug gekomen was, al snel voelde hij dat het geen echte riolu was, laat staan de Riolu die iedereen kende. Hij zag hoe Len er tegen begon te praten, net voordat de pokemon weer weg liep. Op dat moment verscheen Len's riolu uit het struikje en merkte hoe Len zich wat schuldig begon te voelen. "Dat je je eigen pokemon niet meer kan herkennen," mompelde hij zachtjes. Hij hoorde hoe Len hem nog een reactie terug riep, maar wat hij precies zei, daar maakte hij zich niet al te druk om. eerlijk gezegt keek hij in de richting die de andere riolu opgegaan was, misschien was het een wilde pokemon die weer terug naar zijn familie ging.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 35 Empty Re: voor altijd samen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 35 of 35 Previous  1 ... 19 ... 33, 34, 35

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum