Risk to Take

4 posters

Page 11 of 14 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 01 Feb 2015, 16:30

Risk to Take - Page 11 Netkrt
"iemand moest toch vooruit om de prins te waarschuwen?" zei ik tegen de ridder waarna ik naar akira keen "Prins Divido Hiroshi uit rijk Pyriet" ik keek naar de prinsses "u zal vast ook wel veel over hem gehoord hebben of niet prinsses? hij staat bekend om een geweldige regering over het rijk met zn vader Koning Divado Hiroshi de 3de"

Risk to Take - Page 11 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen  toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 03 Feb 2015, 14:56

Risk to Take - Page 11 35datkn
Ze keek op toen ze een bekende stem hoorde en zag die ene jongen van eerst weer, die Daisuke mee had gebracht op het voorhof van het paleis. Hij begon te ratelen over een prins waar ze nog nooit over gehoord had en nu kreeg ze een idee dat ze naar hem toe gingen. 'Waarom heb je mij nooit verteld dat we naar een prins toegingen?' vroeg ze behoorlijk verontwaardigd aan Daisuke en toen de jongen zei dat ze vast wel over hem gehoord had, schudde ze haar hoofd en keek met haar gewoonlijke regale en emotieloze blik naar hem. 'Nee, ik heb nog nooit van hem gehoord. Mijn vader betrok me nooit in zulk soort zaken.'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 04 Feb 2015, 12:02



Risk to Take - Page 11 30a7yg5
hij keek ai nog wat verdacht aan voordat hij lichtjes omkeek naar Yuno toen ze hem vroeg waarom hij haar niks verteld had, "ik kan me niet herinneren dat ik zo iets gezegd heb. wel had ik het plan om het rijk uit te gaan, waar we zeker kunnen zijn dat niemand u zal herkennen." even zuchtte hij zachtjes terwijl hij weer voor zich keek, "maar nu het al geregeld is, hebben we niet veel andere keus. daarbij," zei hij waarbij hij weer even om naar zijn schouder keek, "wie weet kan hij u een slaapplek bieden. ik weet zeker dat u liever een warm bed kiest boven de koude en harde grond van de bossen." even werd hij stil van zijn eigen woorden. dat hij daar zelf nog niet aangedacht had. even ging er een gevoel van schuld door zijn lichaam en keek hij langzaam weer terug naar ai. "dank je, maar laten we de volgende keer met zn alle bespreken wat er gebeurd. je weet toch ook nog dat je gezocht word voor het stelen van het wapen van die wachter?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 04 Feb 2015, 12:15

[Risk to Take - Page 11 Netkrt
"het spijt me prinsses ik wist niet dat u er niets van wisy ik kon me herineren dat we het er over hebben gehad de prins zal u met veel liefde onderdak geven het is een aardige jongeman"' waarna hij naar daisuke keek "ik weet dat ik nog gezocht voor het stellen van de dolk alleen ik denk niet dat er ridders naar mij op zoek zijn in een ander rijk voor het stelen van een dolk die ik niet in hun rijk gestolen heb ik zal in het rijk Pyriet nooit wat stelen dat is niet nodig" zij ik en gaf hem een knip oog

Risk to Take - Page 11 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen  toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 08 Feb 2015, 11:46

Risk to Take - Page 11 35datkn
'Nee, dat blijkt maar weer.' mompelde ze op wat Daisuke zei en richtte zich toen op de jongen toen hij sprak en knikte. 'Ik zal hem heel dankbaar zijn voor zijn gastvrijheid.' zei ze op een hoffelijke toon. Ze was eigenlijk heel benieuwd naar de prins, maar ze had geleerd dat ze haar emoties beter kom verbergen in bepaalde gelegenheden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 11 Feb 2015, 11:36


Risk to Take - Page 11 30a7yg5
"Noemde je jeelf eerder niet een dief of iets? Tenminste, die gedachte kreeg ik wel. Je zal dan waarschijnlijk wel meer gestolen hebben dan alleen een dolk, niet waar?" keek hij Ai aan nadat hij zei dat er hem waarschijnlijk niet in een ander rijk achterna gaan zitten. "Ik kan je nog niet vertrouwen, dus ik wil je alleen zeggen, doe geen domme dingen. Want dan ben ik snel bereid om er iets tegen te doen," zei hij. Toen de prinses wat tegen hem begon te mompelen, hield hij zich maar stil. Als hij daar op zou reageren, bestond er een kans dat er weer kleine irritaties in de groep konden optreden. Zo niet bij Yuno, dan wel bij hemzelf. Ze waren nu net lekker op weg, hij had dus geen zin in een discussie of erger.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  emy20smokey Wed 11 Feb 2015, 15:21

Risk to Take - Page 11 Fy3m8o
Ik loop aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet doen

Risk to Take - Page 11 1s01a1
Ik keek om me heen
emy20smokey
emy20smokey

Female Aantal berichten : 2716
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 15 Feb 2015, 12:14

Risk to Take - Page 11 35datkn
Ze luisterde een beetje mee met het gesprek tussen Daisuke en de jongen. Ze ving het woord "dief" op. Hij was dus een dief, hm? Wat een kleurrijk gezelschap had de zilveren ridder toch. Ze voelde zich daar een beetje ongemakkelijk onder en tot haar spijt begon ze te twijfelen of het wel verstandig was geweest om zo mee te gaan met de zilveren ridder.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Fri 20 Feb 2015, 20:09

Risk to Take - Page 11 Netkrt
Ik keek de rideer boos aan "ja ik ben een dief ja maar alleen in het zilveren rijk dat is de enige plek waar het nodig is jij hebt geluk dat je in ridertje bent ik heb mn hele leven al moeten vechten voor een beetje eten!" ik was nu wel een beetje geriteerd door de knappe rider pff "en het handiger als we een schuilplek vinden het lijkt me niet fijn voor de prinsses om op de grond te slapen" ik draiide mn paard om en bleef staan

Risk to Take - Page 11 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen  toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is[/quote]
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 01 Mar 2015, 15:40


Risk to Take - Page 11 30a7yg5
hij keek in zijn ooghoeken naar Akira maar kon zijn blik niet zo snel zien. Toen Ai hem zei dat hij geluk had door het wezen van een ridder, keek hij meteen weer om. "Het moeten doden van onschuldige is alles behalve geluk of dikke pret!" zei hij waarbij hij zich nog probeerde in te houden, om niet te woede uit te barsten waar de prinses bij zou zijn. even bleef hij nog stilletjes, denkend aan wat en hoe hij het net gezegd heeft. kwam het wel goed genoeg over? Maakte hij de situatie er niet nog erger door? Of het eigenlijk wel leek of hij zich in hield of niet, hij kon het nooit hebben als iemand zo iets tegen hem zei. Toen hij merkte dat Ai zijn paard liet stoppen, lied hij Balistro ook langzaam tot stilstand komen voordat hij hem liet omdraaien. "Wat ga je doen?" vroeg hij hem wat verdacht, "waag het niet om terug te gaan, ik heb namelijk gene zin in een achtervolging," klaagde hij zachtjes.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 01 Mar 2015, 18:09

Risk to Take - Page 11 35datkn
Toen Daisuke en Ai tegen elkaar begonnen te kibbelen, begon ze zich helemaal ongemakkelijk te voelen en zuchtte. 'Kunnen we niet gewoon gaan?' vroeg ze en richtte haar aandacht nu helemaal op de "dief", doordat hij z'n paard had omgedraaid. Daisuke reageerde er nogal heftig op. Niet dat zij erover kon oordelen. Zij kende die jongen niet en Daisuke had blijkbaar al een keer eerder een ontmoeting met hem gehad.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 01 Mar 2015, 18:25

Risk to Take - Page 11 Netkrt
Ik keek de prinsses terug aan en dráaide toen mn paard terug ik had geen zin om op de rider te reageren "nou rider je had een plan?"

Risk to Take - Page 11 2rhtmgx
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 01 Mar 2015, 19:36


Risk to Take - Page 11 30a7yg5
Toen Yuno hun vroeg of ze niet gewoon konden gaan, zweeg hij nog eventjes om weer wat rustiger te worden en zijn lichaam wat te laten ontspannen. "Ja," zei hij toen nog met een diepe zucht na het kalmeren. uiteindelijk liet hij Balistro weer veder stappend en keek hij in zijn ooghoeken naar Ai. "Nouja, de eerste stap is al gemaakt, en dat is dat we een bezoek gaan brengen aan Prins Divido Hiroshi. ik denk dat we daar over een dag of 2 aan komen. Als we een risico nemen door binnen door te gaan kunnen we er eventueel morgen al aan komen." toen ze uiteindelijk weer bij het begroeide deel aan kwamen, leidde hij Balistro tot achter enkele bomen waar hij hem weer tot halt bracht. "Maar laten we nu wat pauzeren. Er is nog een lange weg te gaan," zei hij voordat hij de teugels rustig op Balistro's nek legde en hij uit het zadel klom. hij draaide zich toen om en hield hij zijn hand uit naar Yuno om haar omlaag te helpen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 01 Mar 2015, 19:45

Risk to Take - Page 11 35datkn
Ze was blij dat ze weer verder gingen en luisterde stilletjes naar wat Daisuke tegen de jongen zei. Uiteindelijk stopten ze en ging Daisuke van Balistro zijn rug. Hij hield een hand uit naar haar en ze nam die aan, waarna ze zich van Balistro af liet helpen. Ze klopte het paard even op de hals en keek toen naar de zilveren ridder.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  emy20smokey Tue 03 Mar 2015, 09:50

Risk to Take - Page 11 Fy3m8o
Ik sta midden op een veld met bosjes

Risk to Take - Page 11 1s01a1
ik ga met me handen door me haar
emy20smokey
emy20smokey

Female Aantal berichten : 2716
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 08 Mar 2015, 00:43

Risk to Take - Page 11 Netkrt
Ik draaide me om en zag een best wel schattige jongen staan en liep naar hem toe "hey"

Risk to Take - Page 11 2rhtmgx
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 08 Mar 2015, 12:14

Risk to Take - Page 11 30a7yg5
Nadat Yuno van Balistro afgeklommen was, merkte hij een onbekende jongen. Nog voordat hij iets aan hem kon vragen of iets zeggen, liep Ai al op hem af. Als ze nu weer terug op de paarden zouden klimmen en weer veder zouden gaan, zou het alleen maar verdacht zijn. Hij liep toen naar Adella en Akira voordat hij de kleine jongen van de witte merrie afhield. Hij openede toen een van de zadeltassen en nam het kleed, dat eerder om de wapens gewikkeld zat, en spreidde die uit over de grond.

Risk to Take - Page 11 1zoaw6u
Toen Daisuke hem van Adella af hield, keek hij eerst nog even rond over het veld. Er stonden enkele struiken zoals bramenstruiken, rode en blauwe bessen struiken. Ook stonden er enkele bomen met appels. Terwijl hij bedacht wat hij als eerste zou verzamelen, zag hij de onbekende jongen en Ai die op hem af liep. Door nieuwsgierigheid liep hij naar de twee toe.

Risk to Take - Page 11 Okzxjb
Een beetje ongeduldig wachtte hij tot Yuno en Daisuke van hem afgeklomen waren. Meteen wilde hij zijn hoofd omlaag doen om wat te gaat grazen, maar terwijl hij zijn hoofd omlaag bracht, voelde hij yuno haar hand die even op zijn hals klopte. Hij keek haar nog even aan, hij was niet verbaast, maar het het ook niet verwacht. Hij brieste even voordat hij uiteindelijk het gras raakte met zijn bruine neus en begon rustig te grazen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 08 Mar 2015, 12:54

Risk to Take - Page 11 35datkn
Met een glimlach keek ze naar Balistro toen hij even een paar momenten naar haar keek en vervolgens na een lange bries begon te eten van het gras. Het viel haar op dat de jongen iemand groette en ze keek op, een andere jongen zien staan. Ze vernauwde haar ogen even. 'Wie is dat?' vroeg ze. Ze had verwacht om alleen met de jongen en Daisuke weg te gaan van haar kasteel, niet dat er nog iemand bij zou komen. Het beviel haar niet echt. Achter zich hoorde ze gekling en geklang van ijzer dat tegen elkaar aan ging en keek om, waardoor ze zag dat de Zilveren ridder het kleed had uitgespreid over het gras. Na nog één blik te hebben geworpen op de vreemde jongen, draaide ze zich om. Akira ging ook naar die jongen toe. Het was niet aan haar om hem tegen te houden, dus ze liet hem gaan.

Risk to Take - Page 11 2zqrhn8
Zelf deed ze ook haar hoofd naar beneden om gras te eten toen Daisuke Akira van haar rug had geholpen. Ze hadden een hele tijd gereden, dus ze had best honger. Eigenlijk had ze ook best dorst, maar er was nergens echt water te zien. Ze zou het vast nog wel even uit kunnen houden, maar ook niet veel langer.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 16 Mar 2015, 11:22

Risk to Take - Page 11 30a7yg5
terwijl hij het grote rode, gestreepte kleed uitspreidde over het gras, merkte hij al dat Yuno zich wat ongemakkelijk begon te voelen. nadat het kleed netjes over het gras lag en hij weer recht op ging staan, liep hij naar haar toe en boog zich dichter naar haar gezicht. "Het spijt me dat het geen onbekend plekje is, maar als we nu vertrekken, zou dat alleen maar verdacht zijn," fluisterde hij toen in haar oor voordat hij zijn handen langs haar hoofd deed. "Als hij erachter komt wie je echt bent, worden we waarschijnlijk alleen ongewenst vertraagt," zei hij op een rustige toon terwijl hij rustig de haar versieringen uit Yuno's haar deed. hij keek haar nog even aan, hij had haar nog nooit zo zonder haar versieringen gezien. even trok hij lichtjes een mondhoek omhoog, maar of het nou als een soort van glimlach of een plagende grijns bedoelt was, was onduidelijk doordat hij zijn wenkbrauwen er niet bij bewoog. hij liep toen terug naar Adella en deed hij de versieringen en accessoires voorzichtig in de zadeltas waar eerst het kleed in zat. als hij het in Balistro's zadeltassen deed, wist hij zeker dat ze straks beschadigt of kapot konden zijn. hij liep toen terug naar Yuno en aan de rand van het kleed hield hij zijn hand naar haar uit om haar omlaag te helpen zodat ze kon zitten.



Risk to Take - Page 11 1zoaw6u
Toen Daisuke hem van Adella af hield, keek hij eerst nog even rond over het veld. Er stonden enkele struiken zoals bramenstruiken, rode en blauwe bessen struiken. Ook stonden er enkele bomen met appels. Terwijl hij bedacht wat hij als eerste zou verzamelen, zag hij de onbekende jongen en Ai die op hem af liep. Door nieuwsgierigheid liep hij naar de twee toe.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 16 Mar 2015, 20:53

Risk to Take - Page 11 35datkn
Toen ze iemand heel dicht langs haar lichaam voelde, keek ze via haar ooghoeken naar opzij en zag Daisuke. Hij fluisterde een paar woorden in haar oor en deed de versieringen uit haar haren. Ze liet hem zijn gang gaan, maar keek wel met haar ogen naar beneden gericht en haar handen voor haar lichaam over elkaar geslagen. 'Je heb gelijk.' zei ze zacht en keek om wanneer hij weg liep om haar haarversielsels op te bergen. Hij kwam weer terug naar haar en bracht haar naar het kleed, waarna hij haar omlaag hielp om te zitten. 'Dank je.' sprak ze op net zo'n zachte toon als eerst en keek hem even voor een paar momenten recht aan met een glimlach.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 30 Mar 2015, 14:00

nieuw character c:

Rue
Rue
Naam: Rue Page
Leeftijd: 13
Geslacht: Vrouw
Relatie met: //
Biografie:
Rue is een jong meisje die met nog een groep andere kinderen op straat leeft. Ze maken de buurt onveilig en hebben al genoeg wachters achter zich aan gehad, doordat ze stelen en rellen veroorzaken. Haar lange witte haren heeft ze meestal in een staart gebonden en er zitten altijd wel zwarte vegen op haar gezicht. Manieren heeft ze niet echt, door het straatleven dat ze gewend is. Haar ouders zijn doodgegaan toen het dorp verwoest werd waar ze vandaan komt. Het was in de brand gezet door kruisridders die iedereen die niet Christen was doodmaakten. Zij wist te ontsnappen door zich eerst te verbergen tijdens de slachting en de brand en daarna een bos in te rennen dat dichtbij lag. Ze kwam in deze stad terecht na een tijd te hebben rondgezworven en heeft nog meer kinderen gevonden die er alleen voor stonden. Hun hoofdkwartier is in een oud en vervallen gebouw en als ze geen kattekwaad aan het uithalen of op rooftochten zijn, kan je ze daar eigenlijk altijd wel vinden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 30 Mar 2015, 14:09

die is goed ^^
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 30 Mar 2015, 19:26


Risk to Take - Page 11 1zoaw6u
Toen hij zag hoe diep de twee eigenlijk in gesprek waren, liep hij toen maar door naar de struiken en begon hij wat bramen en bessen te plukken. Van een hand maakte hij een soort kommetje waar hij vervolgens de geplukte bramen en bessen in legde. Nadat hij een hoop in zijn hand had, verveelde hij het over zijn beide handen en liep vervolgens terug naar Yuno en Daisuke. "Het is niet veel," zei hij toen hij het fruit naar Yuno uithield, "en ze zijn waarschijnlijk niet zoals u gewend bent, maar als u nog meer wilt, zal ik ze voor u halen," zei hij voordat hij haar met zijn aller daagse big smile aan keek. Al was het makkelijk te zien, hij zou haar niet vertellen dat hij te klein was om bij de appels in de boom te komen.

Risk to Take - Page 11 30a7yg5
Hij zuchtte eventjes lichtjes toen Akira het hele plan om zeep hielp. Als de onbekende jongen het nou maar niet gehoord had. Daarbij, hij kon het Akira ook niet echt kwalijk nemen, die wist nog niks over een plan om Yuno als een normaal persoon zonder een titel te behandelen. Toen hij zag hoe Akira Yuno het hoopje bessen en bramen aanbied, liep hij langs het kleed naar de appelboom waar hij gewoon een arm omhoog kon doen om bij de appels te komen. Hij plukte er een paar uit en gooide er eentje naar Balistro. Maar in plaats dat die voor hem in het gras kwam, kwam die tegen zijn hals aan. hij keek Daisuke toen met wat koppigheid in zijn ogen aan en brieste even voordat hij de appel uiteindelijk at. Daisuke keek even toe hoe het bruine dier uiteindelijk de appel at, en liep toen zelf met de andere appels naar Adella en hield er ook eentje naar haar uit.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 31 Mar 2015, 14:53

Risk to Take - Page 11 35datkn
Akira was naar haar toegekomen met bramen en bessen die hij geplukt had, ze keek er even naar en nam toen wat uit z'n uitgestoken handen. Ze deed een braam in d'r mond en het smaakte haar prima. 'Dank je, Akira. Het is lekker.' zei ze en keek op toen Daisuke op stond en weg liep. Hij kwam later terug met appels en had er één richting Balistro gegooid, die tegen het paard z'n hals aan kwam. Yuno grinnikte er even om en keek met een glimlach toe hoe de zilveren ridder Adella een appel gaf. Het witte paard deed haar hoofd omhoog en hapte voorzichtig en met beleid de appel van z'n hand af, eerst de ene helft en daarna de andere.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 31 Mar 2015, 19:06

Risk to Take - Page 11 30a7yg5
Nadat adella de appel opgegeten had, liep hij terug naar de andere op het kleed. Akira was ondertussen ook al gaat eten en was wat van de bessen aan het eten. Daisuke legde toen de overige appels in het midden van het kleed voordat hij zelf ook ging zitten. Hij nam een van de appels van de stapel en maakte die nog even schoon met zijn mouw voordat hij er een hap van nam. "Als we weer veder gaan, laten we dan bij het eerste dorp zoeken naar een plek om te kunnen overnachten, beter dat we zo snel mogelijk iets kunnen vinden, dan dat enkele van ons tot laat opblijven," zei hij nadat hij zijn eerste hap doorgeslikt had.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 11 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 11 of 14 Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum