Risk to Take

4 posters

Page 4 of 14 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 04 Oct 2014, 12:57

Risk to Take - Page 4 35datkn
Toen ze van beneden Daisuke z'n stem hoorde, liep ze naar de reling en keek naar beneden. Daar zag ze hem zitten op z'n paard. 'Hm ...' mompelde ze. Verwachtte hij nu dat ze via de klimop naar beneden zou klimmen? 'Hoe verwacht je dat ik beneden kom?' siste ze, maar luid genoeg voor de zilveren ridder om te horen. Ze was nog nooit via de klimop naar beneden gegaan, dus ze was bang dat ze zou vallen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 04 Oct 2014, 13:20

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Toen ze omlaag keek en hem vroeg hoe ze beneden moest komen was hij al weer op Balistro geklommen. He gaf Een klein stootje met de hak van zijn voet, in de zij van balistro die daarna even een paar stappen vooruit deed, dichter naar de muur. Hij liet hem weer stoppen en liet de teugels los waarna hij zijn armen uithield. "Heel simpel," zei hij toen met een klein grijnsje die niet zo snelte zien was. "Spring en ik vang u wel op"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 04 Oct 2014, 16:56

Risk to Take - Page 4 35datkn
'Oh, liever moeder ...' mompelde ze en zette haar knie op de reling, waarbij ze nog naar beneden keek naar Daisuke. 'Wel me echt opvangen he?' vroeg ze hem nog na en nam een diepe zucht. Ze zette toen haar andere knie erbij en ging staan. Ze balanceerde een beetje door haar armen heen en weer te zwaaien. Voor een paar seconden bleef ze staan kijken naar Daisuke en zei: 'Oké, daar gaan we.' Ze sprong toen van het balkon en hoopte maar dat Daisuke haar zou vangen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 04 Oct 2014, 17:08

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
hij knikte toen ze hem nog vertelde om haar echt op te vangen, "een ridder zal zijn prinses nooit laten vallen, vertrouw me maar," ze hij nog en keek toe hoe ze op de reling klom en langzaam ging staan. "wees voorzichtig," zei hij nog toen hij zag dat ze nog even naar haar evenwicht zocht. toen ze uiteindelijk spring, deed Balistro nog enkele stappen achteruit zodat de prinses wat beter uit kwam. Daisuke reikte naar haar en zodra hij in staat was om zijn armen om haar te doen, nam hij haar met een directe maar rustige beweging in zijn armen waarbij hij haar direct op Balistro's rug zette, met haar beide benen aan een kan van Balistro's rug
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 04 Oct 2014, 17:30

Risk to Take - Page 4 35datkn
Voor ze het wist zat ze achter de zilveren ridder op het paard. Haar hart klopte nog in haar keel, maar ze was blij dat ze nu achterop bij Daisuke zat. Voorzichtig plaatste ze haar armen rond Daisuke z'n middel, zodat ze zou blijven zitten als Balistro begon te lopen. 'Gaan we?' vroeg ze zacht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 04 Oct 2014, 18:44

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Hij knikte nadat ze hem vroeg of ze zouden gaan. Hij keek in zijn ooghoeken even schuin omlaag toen ze haar armen om zijn middel deed en nam de teugels weer vast. "Hou u goed vast," zei hij voordat hij weer een klein stootje in de zij van Balistro deed en zette him na enkele passen meteen in een galop, richting de poort. Terwijl het paard door de tuinen gallopeerde, keek Daisuke nog aandachtig rond om zeker te zijn dat niemand hun zou zien. Net een paar meters voor de poort liep hij Balistro weer rustig veder stappen. "Verberg uw gezicht," zei hij nog naar achter terwijl Balistro op de poort ende poortwachters af liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 04 Oct 2014, 18:58

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze hield zich goed vast toen Daisuke z'n paard aanspoorde. Toen ze dichtbij de poort en wat poortwachters waren, gaf de ridder haar de opdracht om haar gezicht te verbergen. 'Oké.' zei ze zacht en verborg haar gezicht meer in haar mantel, waarvan ze de capuchon over haar hoofd had gedaan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 04 Oct 2014, 19:13

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
De poortwachters stopte Balistro door hem even bij het hoofdstel te nemen. "U was de persoon die een bericht had gehad van de koning, mag ik vragen wat voor een bericht dat was?" Vroeg een van hun. Daisuke keek ze aan als hij even zijn gezicht wat probeerde te ontspannen naar een wat vriendelijkere blik, "hij vroeg me, om mijn zus op te halen. Ze werkte als een van de dienstmeisjes van het kasteel maar is door haar ziekte ontslagen, vandaag die dikke mantel," verzon hij zo iets uit zijn mouw. De andere poortwachter liep nog even naar achter om het meisje te bekijken, maar doordat hij haar gezicht niet kon zien, schoot dat ook niet veel op. "Jongedame, mag ik u vragen om mij je gezicht te tonen?" Vroeg de man wat ongeduldig. Daisuke keek hem aan en liet Balistro even van hem weg stappen, "dat zal helaas niet gaan, haar ziekte kan makkelijk over gebracht worden en we moeten dus snel door," zei hij. De poortwachter keek ze nog wat verdacht aan, "goed dan, we laten de poort voor u zakken," zei hij waarna de 2 naar de touwen liepen om de poort voor ze open te doe
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 04 Oct 2014, 20:21

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze raakte wat nerveus toen een van de poortwachters naar haar toe kwam en vroeg of hij haar gezicht mocht zien. Gespannen bleef ze haar gezicht afwenden. Een opgelucht gevoel ging door haar heen toen Daisuke even snel iets verzon dat paste bij de reden die hij verzonnen had en ze door konden gaan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 04 Oct 2014, 20:35

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Hij probeerde zo relaxed mogelijk over te komen zolang de poort nog aan het dalen was. "Hartelijk dank," zei hij toen tegen de poortwachters voordat hij Balistro weer veder liet galloperen. Ze reden over de poort het dorp in. Stilletjes lied hij Balistro naar een dijk achter het dorp galloperen waar hij hem weer ratig liet stoppen. Vanaf hier had je een uitzicht over het donkere dorp. "De meeste hebben niet eens geld voor simpele kaarsen," zei hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 05 Oct 2014, 12:07

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze stopten op een dijk waar ze een uitzicht hadden op een donker dorp. Daisuke vertelde haar dat de mensen in dit dorp niet eens geld hadden voor simpele kaarsen, ze geloofde haar oren niet. 'Meen je dit?' vroeg ze zacht en geschokt en kreeg een ernstige frons op haar gezicht. 'En mijn vader weet hiervan?' Haar maag begon zich om te draaien met het idee dat haar vader hiervan wist en er gewoon niks aan deed. Ze was niet dol op haar vader, omdat hij haast geen tijd voor haar had ... maar ze dacht altijd dat hij het te druk had met regeren. Blijkbaar was hij toch niet zo'n goede koning als ze had gedacht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 05 Oct 2014, 19:43

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
"Het lijkt me wel dat de koning hiervan weet," beantwoorde hij haar vraag, "de burgers sturen vaak brieven naar hem over de armoede maar tot nu toe heeft dat nog geen verschil gemaakt. Alleen lijken de rijken er geen problemen mee te hebben. En door een van de wetten voelen ze zich ook niet bepaald schuldig als ze een armere wat van hun brood geven. Ziektes groeien zich uit tot grote epidemieën en sommige kunnen zelfs dodelijk zijn. Vele arme sterven dus ook door het gebrek aan überhaupt groente en fruit. Alsof hij de arme van deze wereld wilt laten uitroeien." Met een ontspant gezicht, maar met toch een serieuze blik in zijn ogen keek hij haar over zijn schouder aan, "de reden dat u hier nog niet vanaf wist, was waarschijnlijk omdat er een hoge straf geld als ook maar iemand u hier iets van laat merken. Waarschijnlijk is dat de reden dat hij u achter de muren houd, weg van de gruwelijke waarheid van de buitenwereld"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 05 Oct 2014, 21:00

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze kon haar oren niet geloven door wat Daisuke haar vertelde over hoe het echt buiten de kasteelmuren eraan toe ging. Haar handen sloeg ze voor haar mond en keek hem zorgelijk aan. 'Dat is vreselijk.' zei ze en voelde toen een woede op haar vader gericht oplaaien, doordat hij dit voor haar had proberen te verbergen. Ze snapte niet waarom hij dat zou doen. 'Waarom zou hij zoiets als dit voor mij verbergen?'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 05 Oct 2014, 21:32

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Stilletjes laagde hij zijn schouders weer op toen ze hem vroeg waarom haar vader dit voor haar geheim hield, "miss wilde de koning zijn dochter beschermen? Of om uiteindelijk een rijk te hebben waar men geen armoede kent? Een rijk dat sterk genoeg is om ziektes te overwinnen? Er zijn zoveel redenen die je kan bedenken."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 05 Oct 2014, 21:47

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze schudde haar hoofd door wat Daisuke haar zei. 'Dit is fout.' zei ze en keek de zilveren ridder toen met een frons aan. 'Waarom heb je mij dit laten zien? Ik beschuldig je nergens van ... ik wil alleen weten waarom.' vroeg ze hem toen zacht. 'Er moet een reden voor zijn.' Met een doordringende en geraakte blik keek ze hem aan en haar ogen volgde iedere beweging die zijn ogen maakten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 05 Oct 2014, 22:00

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Toen ze hem vroeg waarom hij haar dit had laten zien, haalde hij weer een wenkbrauw op, "u zei vanmiddag nig zelf dat u eens buiten de muren wilde komen. Dat leek mij het beste moment sinds u dat niet zou tegenstribbelen of iets," zei hij, "en ooit zou u toch de waarheid moeten weten, dan liever nu dan dit alles nog langer laten door gaan."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 05 Oct 2014, 22:06

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze besloot om de wijste tussen hun twee te zijn en niet de discussie daarover weer omhoog te brengen, in plaats daarvan knikte ze op wat hij vervolgens zei. 'Daar heb je wel gelijk in ...' zei ze zacht en richtte haar blik weer terug op het deprimerende zicht van het duistere dorp. '... maar wat wil je dat ik hiertegen doe? In opstand komen tegen mijn vader?' vroeg ze Daisuke toen, wat afwezig en diep in gedachten verzonken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 05 Oct 2014, 22:46

Risk to Take - Page 4 30a7yg5
Toen ze weer naar het uitZicht van het dorp keek, keek hij ook weer om. "Ik zou het niet zo direct noemen en op zich smeek ik u niet aan de voeten om hier iets tegen te doen, ik hoopte alleen dat ik u een goed beeld gaf van het zilveren rijk dat door uw vader geregeerd word. Wat u daar veder mee doet is uw eigen keuzen. Ik hoop alleen dat u de goede maakt."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 06 Oct 2014, 17:59

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze knikte op het antwoord dat hij gaf. 'Ik zal erover nadenken.' zei ze, starende richting het dorp, waarna ze weer terug keek naar Daisuke. 'Zijn er nog meer dingen die ik niet weet wat zich buiten de kasteelmuren afspeelt? Dan zou ik die graag willen zien.' Nu de zilveren ridder haar mee had genomen buiten de muren, vond ze dat hij net zo goed alles kon laten zien.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Mon 06 Oct 2014, 18:56

Oeeh even 2 dingen dit verhaal is echt awsome :3 en zouk miss mee mogen doenn?
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 06 Oct 2014, 18:59

ja hoor, ik denk het wel :')
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 06 Oct 2014, 19:49

Als je dat wilt x3
Er zijn rollengenoeg x3
Maar dacht vandaag nog aan n rol van n prins van een ander rijk,
Voor als ze versterking zoeken of de grens oversteken of iets,
Weet niet of jij die prins wilt zijn
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Mon 06 Oct 2014, 20:12

Ja hoor die wil ik ook wel zijn Smile k wilde ook iemand uit het dorp spelen een dief :3 die denkt dat hij de nieuwe robin hoed is
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 06 Oct 2014, 20:28

Ok x3


Risk to Take - Page 4 30a7yg5
"Et is niet dat ik u nu meteen alles zou kunnen laten zien. Normaal zie je met dag licht pas hoe mensen gestraft worden bij het weg geven van fruit. Hoe de armen moeten stelen om hun brood te verdienen en hoe ze gestraft worden als ze toch gepakt worden. Hoe mensen langs de wegen zitten te bedelen, met enkel een dun kleed die ook nog eens onder de modder zit," hij keek haar weer aan, "maar het lijkt me niet verstandig om u morgen overdag mee te nemen naar het dorp. Er is dan een veel groter risico."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 06 Oct 2014, 20:56

Risk to Take - Page 4 35datkn
Ze kon haar oren niet geloven wat Daisuke haar vervolgens vertelde over wat er overdag allemaal gebeurde. 'Dat klinkt echt vreselijk ...' zei ze geschokt. 'Mijn vader had nooit tijd voor me, maar ik dacht altijd dat dat kwam doordat hij het zo druk had met het rijk te regeren ... ik dacht altijd dat hij een goede koning was.' Ze zuchtte even radeloos.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 4 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 14 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum