All the way back

3 posters

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Fri 05 Aug 2016, 13:29


All the way back - Page 3 2qa1x61
toen ze begonnen over het opofferen van Nyanko, keek hij op. Hij wilde Nyanko van Emina over nemen, maar hij was al uit haar armen gesprongen. "Nyan-chan!" riep hij verrast en liep meteen de trein uit. hij vond Nyanko buiten waar hij zichzelf aan het wassen was en tilde het beestje meteen op, "Geen zorgen Nyan-chan," zei hij heel dramatisch, "er word hier gene enkele kat opgeofferd." Dat moment merkte hij de andere in de verte, ze zaten dicht bij de grond, was er iets met Mamoru? "Yuu-chan!" riep hij hem meteen

All the way back - Page 3 2h3yaf8
Emina kwam uit de trein gesprongen toen Mika iets gevonden had, wat de andere leek te zijn. Ze trok snel een foto van het beeld voordat ze op de andere af rende, zonder te weten dat ze met Hatchi bezig waren. "Mizu-chan!!" riep ze haar naam terwijl ze dramatisch op ze af rende, alsof dat moment in de trein het engste was dat ze ooit gedaan had.

All the way back - Page 3 54ek3r
Mamoru was op de grond gaan liggen en hield zijn lange poten onder zijn lichaam. Hij ondersteunde Hatchi als een rugleuning. nauwlettend volgde hij hoe de twee volwassenen zijn knie verbonden. Uiteindelijk gaf Hatchi hem een knuffel en tevreden trok hij even zijn staart omhoog om het vervolgens weer langs zijn lichaam te rusten. Hij ruste zijn hoofd op Hatchi's schoot tot hij Mika's stem herkende en uiteindelijk die van het meisje. Hij spitste zijn oren eventjes en keek om in de richting dat hij ze hoorde. Hij blafte eens, maar bleef liggen om Hatchi te ondersteunen. Ook probeerde hij zich rustig te houden, zodat Hatchi niet opeens zou schikken van een onverwachte beweging in lichaam inspanning
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Fri 05 Aug 2016, 15:05

All the way back - Page 3 X4gkcl
ik keek naar Mika toen hij me riep en hoorde toen ineens Mamoru blaffen het klonk een beetje als een blije blaf dus veel zal er niet aan de hand zijn. Hij pakte Mika bij zn arm en sleepte hem mee naar de rest aangezien iedereen dicht bij de grond zat bij Mamoru kon er toch iets mis zijn

All the way back - Page 3 295s5lx
Ik schrok een beetje van de hoeveelheid mensen die er ineens waren er waren 2 jongens een schreeuwen meisje en een beertje met rare kleuren (hij denkt dat Nyanko een beren pup is) bij gekomen. hij draaide zich op en begroef zijn hoofd in de vacht van Mamoru en probeerde even niet aan de drukte te denken.

All the way back - Page 3 2cdzxa9
toen Mika me vast pakte probeerde ik los te komen maar toen yuu hem mee sleepte had het geen zin meer toen ze bij de rest waren kwam hij los en pakte een onbekende geur op bij de hond zat hij liep er naar toe en zag een jongetje liggen en ging hem besnuffelen 'aho ben je nou ineens moeder geworden van een mensen ding"


All the way back - Page 3 2ik5bgo
ik zag de rest aan komen en stond op en liep naar Mika toe. "we hebben niets gevonden buiten om een zaklamp en een kind " hij keek even naar Hatchi en terug naar Mika "hebben jullie iets gevonden" eigenlijk verwachtend dat ze de conducteur bij zich hadden of hadden gezien.

All the way back - Page 3 20f3t76
ik keek op naar emina die roepend aan kwam rennen en stond op "Emina wat is er hebben jullie iets ergs gezien?"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Fri 05 Aug 2016, 15:23

All the way back - Page 3 2qa1x61
"Zie je, Mamoru en de andere zijn te-" begon hij, maar Yuu nam hem al bij zijn arm. Hij grinnikte eventjes en trok zijn arm terug zodat Yuu's hand over zijn arm zou glijden. Net voordat hun armen gescheiden zouden zijn, nam hij Yuu's hand en volgde hem naar de anderen. Toen ze bij hun aankwamen, merkte hij Hatchi pas op nadat Ren over hem verteld had. "Hij hebben niemand gevonden," zei hij terwijl hij Hatchi en de twee dieren bekeek. "zelfs geen conducteur of iets."

All the way back - Page 3 2h3yaf8
"Mizu-chan!!" riep ze haar naam nogmaals en toen ze bij haar aangekomen was, sprong ze op haar af om haar te omhelsen. "Het was VERSCHRIKKELIJK!" riep ze luid, "eerst was 'kleine' NyanNyan geplet,  toen was de conducteur POEF verdwenen!" zei ze, waarbij ze haar handen gebruikte voor de special effect, "en toen moesten we NyanNyan opofferen aan de aliens!" 

All the way back - Page 3 54ek3r
Hij keek begon zijn staart nu herhalend heen en weer te bewegen toen hij Yuu op hun af zag komen, maar bleef alsof rustig liggen. Hij voelde hoe Hatchi zich in zijn vacht begroef en hij keek weer even terug naar hem. geruststellend drukte hij eventjes zijn natte neus weer tegen zijn wang. Toen hij de geur van Nyanko rook, keek hij op en zag dat Nyanko Hatchi al aan het besnuffelen was. Even gromde hij naar hem, als een waarschuwing. Zoals dieren dat doen om hun jong te beschermen tegen vijanden etc. Zodra hij Nyanko's opmerking hoorde, liet hij even zijn tanden zien en probeerde hij eens naar hem te happen. Niet dat hij hem perse wilde raken of wilde verwonden.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 13 Aug 2016, 14:45

All the way back - Page 3 2cdzxa9
toen Mamoru naar hem ging happen ging ik naar hem krauwen van een afstandje zonder hem te raken.

All the way back - Page 3 X4gkcl
ik ging naar Mamoru en het jongetje toen en liep naar de kop van Mamoru om hem te aaien "is de rest niet vervelend geweest?" vroeg hij rustig en keek even naar het jongetje die nu al close leek te zijn met Mamoru. Mamoru zag e uit als of hij het jongetje graag mocht dus verder zei hij niets maar wenkte even Mika even omdat hij goed is met kinderen. hij bleef Mamoru aaien en keek de jongen vriendelijk aan omdat hij hem niet wilde laten schrikken.

All the way back - Page 3 295s5lx
hij hoorde de beren pup raar hissen maar keek niet op of om zich heen tot er een persoon aan kwam lopen keek ik even op zij en legde me hoofd zo neer dat ik naar de oudere jongen kon kijken maar zij verder niets. toen hij ineens wenkte naar iemand anders keek ik even om *ze gingen me niet weg laten brengen toch?* maar de jongen waarnaar hij wenkte zag er niet echt boos aardig uit en het hondje bleek van de zwart harige jongen te zijn. hij vond het allemaal wat verwartent dus bleef hij maar gewoon stil liggen.  

All the way back - Page 3 2ik5bgo
"geen conducteur?" hij dacht even na hoe raar dat was maar zag daarna in zijn oog hoek Yuu wenken en keek weer naar Mika "volgens mij heeft Yuu je nodig" hij keek even naar Emina en Mizu die in gesprek waren en het begon nu al goed donker te worden.

All the way back - Page 3 20f3t76
Ze moest stiekem even lachen van Emina haar speciale effect bewegingen en aliens "de conducteur.. poef.. verdwenen? wat moet ik me daar bij indenken Em?"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 13 Aug 2016, 15:33

All the way back - Page 3 54ek3r
Nadat hij eventjes een paar keertjes naar Nyanko uithaalde, probeerde hij hem terug te krauwen en meteen nam hij zijn hoofd terug. Hij merkte hoe zijn baas naar hem toe liep en keek hij aan. weer tilde hij eventjes zijn staart op en drukte zijn hoofd even in Yuichiro's hand toen hij hem over zijn hoofd aaide. Uiteindelijk zag hij hoe hij het baasje van Fattie erbij haalde en blafte eventjes naar hem. Niet of een agressief of iets, meer vrolijk en trok zijn staart weer een paar keertjes omhoog. Dat hij niet met fattie on kon gaan, betekende het niet dat hij Mika ook verafschuwde. Toen hij begreep dat Mika kwam, in verband met het jongetje dat tegen hem aan lag, keek hij weer even opzei en drukte hij nogmaals zijn neus in de jongen zijn wang, als of hij hem aan het vertellen was dat hij nergens bang voor hoefde te zijn.

All the way back - Page 3 2qa1x61
"Helemaal niemand, ik vind het maar raar," was hij nog in gesprek met Ren tot Yuu hem nodig had. Hij keek op naar zijn zwart harige vriend en knikte eventjes toen Ren hem vertelde dat Yuu op hem wachtte. "sorry," zei hij, omdat hij eigenlijk nog in gesprek was met Ren en liep vervolgens naar Yuu, Mamoru en het jongetje toe. er verscheen een warme glimlach zodra hij Mamoru met het jongetje zag. Mamoru leek erg goed op hem te passen en het jongetje leek hem erg goed te vertrouwen. "wat schattig," grinnikte hij zachtjes zodra hij yuu passerde. Waarschijnlijk was Yuu dan ook de enigste die het gehoord zou kunnen hebben. Hij knielde neer bij de kant van het jongetje en keek hem met een geruststellende glimlach aan. "Hey kleine man," groette hij hem rustig voordat hij eventjes met een hand door Mamoru's vacht ging zodat het jongetje snapte waar hij over sprak, "Hij is waarschijnlijk lekker warm en zacht he?" Rustig nam hij zijn hand weer terug van Mamoru's vacht, "heb je onze knuffel vriend al je naam verteld?" vroeg hij hem, sinds hij Mamoru waarschijnlijk het meeste vertrouwde op dit moment, probeerde hij Mamoru ook in zijn zinnen en vragen te betrekken waardoor het jongetje misschien wat makkelijker kon praten. 

All the way back - Page 3 2h3yaf8
"Nou.. gewoon.." gaf ze antwoord op Mizu's vraag, niet dat ze eigenlijk zelf wist wat ze zich er bij voor moest stellen. Ze spreidde haar armen, alsof ze een grotere special effect wilde doen, "we liepen de trein in, en hij was gewoon POEF verdwenen!" herhaalde ze, "niemand heeft hem zien uitstappen of iets, Maar toch was er niemand! ..." ze bracht haar hand naar haar kin, "misschien hebben het de aliens gedaan..."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 15 Aug 2016, 16:33

All the way back - Page 3 2cdzxa9
viel in slaap

All the way back - Page 3 Ek3o1l
ik keek naar de jongen die aan kwam lopen en hoi zei "hij aaide Mamoru weer toen hij begon over de warme en zachte vacht en kreeg een glimlachje op zijn gezicht "mijn naam verteld?" hij dacht even na en keek naar Mamoru "sorry hondje ik ben Hatchi"
zij hij lief en keek even naar de 2 jongens maar moest stiekem gapen "ik ben Hatchi"zei ik met een slaperige stem, het was al donker en hij had best veel meegemaakt hij legde zichzelf weer neer op Mamoru en viel in slaap

All the way back - Page 3 X4gkcl
 ik keek toe hoe Mika met de jongen praten en het voor elkaar kreeg dat hij zijn naam zij tegen Mamoru maar ook tegen ons. hij keek even naar Mika en glimlachte terwijl hij Mamoru over zijn kop aaiden. toen Hatchi weer ging liggen en inslaap viel keek hij Mika aan "Misschien moeten we maar hier blijven tot het weer licht is" terwijl hij zijn jas uit deed en van zijn tas een soort van kussen maakten "ik denk dat Hatchi beter hier op kan slapen" zij hij onbewust

All the way back - Page 3 2ik5bgo
ik liep naar Mika en Yuu toe om te kijken hoe het ging en zag dat het jongetje sliep "hoe is het gegaan?" vroeg hij benieuwd  

All the way back - Page 3 20f3t76
"Emina ik moet je een heel heel groot geheim vertellen" ze liet expres een lange pauze er tussen vallen "er    ... bestaan ....... geen alians"zij ze zo voorzichtig mogelijk. ze keek om zich heen "hm het is al wel best donker miss is het handiger om in de trein te slapen als we een rechte coupe kunnen vinden?" dacht ze hard op


Last edited by shirley on Sun 30 Oct 2016, 15:35; edited 1 time in total
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Mon 15 Aug 2016, 17:13

All the way back - Page 3 54ek3r
Stilletjes luisterde hij naar wat Mika tegen het jongetje zei en keek hem stilletjes aan om naar zijn antwoord te luisteren. Het jongetje vertelde vertelde eerst Mamoru zijn naam, Hachi, waarna Mamoru weer even blafte, alsof hij ook daadwerkelijk antwoord gaf. zijn oren gingen recht omhoog staan, toen hij Hachi hoorde gapen. Hij probeerde zich lichaam zo ver mogelijk te ontspannen, dat zelfs met zijn spieren, zijn lichaam als een soort kussen aanvoelde. stilltjes, legde hij zijn staart over Hachi heen, als een soort deken. .. tenminste, dat zijn staart erg lang was, betekende het niet dat die ook erg breed was. Hij keek om naar Yuu, toen hij blijkbaar een kussen voor Hachi gemaakt had. Blaffen deed hij niet, omdat hij Hachi niet meer wakker wilde maken. Hierdoor drukte hij zijn hoofd even tegen zijn baasje zijn been aan om eventjes zijn aandacht te krijgen. Alsof hij toestemming vroeg, of Hachi tegen hem aan mocht blijven liggen. Terwijl hij op antwoord wachtte, ruste hij vervolgens zijn hoofd op Yuu zijn been. 



All the way back - Page 3 2qa1x61
Mika behield zijn calme en vriendelijke glimlach toen de Hachi zich eindelijk voorstelde, eerst aan Mamoru en toen aan hun zelf. Hierdoor moest hij wel eventjes lichtjes grinniken. "leuk je te ontmoeten Hachi, mijn naam is Mikaela en deze grote boze wolf is Yuichiro," zei hij, waarbij hij Yuu ook wat mee plaagde. Toch behield hij nog steeds zijn glimlach, alsof hij niks gedaan had. "Onze knuffelvriend noemen we Mamoru," zei hij voordat hij Nyanko op pakte en optilde, hij had niet eens in de gaten dat Nyanko aan het slapen was. "En deze harige bal is Nyanko-sensei," stelde hij de andere voor, maar voordat hij door kon vragen, viel Hatchi alweer in slaap. Hij keek om naar Ren toen hij hun vroeg hoe het met Hatchi ging, "we weten ieder geval dat zijn naam Hatchi is," zei hij, "ik zal morgen proberen om nog wat meer over hem te weten te komen, maar laten we hem nu maar wat slapen." 

All the way back - Page 3 2h3yaf8
Haar ogen werden groot toen Mizu haar over de aliens vertelde en meteen verstijfde ze in shock. "w-w-w-w-wat..? m-m-m-m-maar.. d-d-d-dat kan niet... w-wie heeft dan de conducteur mee genomen?" vroeg ze voordat ze om keek naar Yuu, "je hebt toch niet de conducteur opgegeten he!" riep ze, omdat ze het eerder die dag nog hadden over vampiers en vampieren jagers.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 20 Sep 2016, 15:29

All the way back - Page 3 X4gkcl
hij aaide even over mamoru zijn kop "dat lijkt me niet handig mamoru als er iets gebeurt hebben we je nodig en dan ik het niet handig dat hachi op je ligt" 
All the way back - Page 3 2ik5bgo
hij keek een beetje vaag naar emina terwijl yuu er van beschuldigde dat hij de conducteur had op gegeten maar yuu leek het gelukkig niet te horen omdat hij bezig was met mamoru en hachi ook ging Mizu er gelukkig op in
 hijvond het een goed idee om in een rechte coupe te slapen dan waren ze ook beschut voor als het eventueel zou gaan regenen hij liep even naar mika en yuu "Mika mischien is het handig dat we in de coupe slapen kunnen jullie hachi daar heen tillen zonder dat hij wakker word.?

All the way back - Page 3 5lwavl
"geen idee" zij ze best serieus het was best een rare zaak dit en ze wist niet echt hoe ze er op moest reageren tot Emina zich omdraaide en yuu er van beschuldigde dat hij de conducteur had op gegeten. ze glimlacht even vaag "Emina ik denk niet dat dat mogelijk is yuu is daar veel te klein voor" kwam ze als argument aan gezien ze er van uit ging dat de conducteur een volwassen man was "en er lag geen bloed als yuu hem op had gegeten had je bloed moeten zien" zij ze slim ze zou later mischien zelf advocate in moord zaken kunnen worden


Last edited by shirley on Fri 23 Sep 2016, 17:23; edited 1 time in total
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 20 Sep 2016, 18:28

All the way back - Page 3 54ek3r
Braaf luisterde hij naar wat zijn baas hem vertelde. Zijn lange oren waren hoog in de lucht en gingen soms tijdens het gesprek wat op en neer. Uiteindelijk moest hij het wel toegeven dat zijn baas gelijk had en toen Ren besloot om in de coupe te slapen, moest Hachi wel ergens anders liggen. Toch wachtte hij rustig af, tot iemand Hachi van hem zou over nemen, wilde hij niet opstaan en het jongetje wakker maken. 



All the way back - Page 3 2qa1x61
Hij knikte instemmend toen Ren de suggestie gaf om in een coupe te overnachten. "Dat is wel een goed idee," zei hij voordat hij zelf ook opstond. Hij keek om naar Yuu die net nog in gesprek was met zijn hond. "Yuu-chan, zou jij Hachi van Mamoru kunnen overnemen?" vroeg hij hem voordat hij Nyanko weer optilde. "Zoals je ziet, heb ik mijn handen al vol," zei hij, eigenlijk gaf hij Yuu ook geen keuze meer doordat hij meteen Nyanko optilde en dus eigenlijk, zonder nog n reactie van Yuu te krijgen, draaide hij zich om en  liep hij naar de dichts bijzijnde staande coupe. 

All the way back - Page 3 2h3yaf8
"Misschien had hij heel snel het bloed opgedronken.. .. waren ze samen niet de vampier en de vampieren jager?!" meteen keek ze weer om naar de twee, al begon Mika al weg te lopen. Ze keek weer om naar Yuu, was het wel goed om hem het kleine jongetje te laten dragen? wie weet eet hij hem ook op! "L-laat mij hem maar dragen!" riep ze luidruchtig naar Yuu, "ik ben GOED met kinderen!" volgde ze met een geforceerde big smile
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sun 02 Oct 2016, 23:50

All the way back - Page 3 5lwavl
Ze keek naar Emina die nu echt onlogiese dingen begon te zeggen "Emina stop!" zij ze duidelijk maar zachtjes aan gezien Hatchi sliep "wees niet zo luidruchtig straks maak je hatchi wakker laat yuu hem nou maar dragen je hebt gezien dat hij ook goed met hem kan omgaan dus gedraag je" Ze bedoelde het eigenlijk niet verkeerd en michien kwam het gemener over dan dat ze bedoelde maar ze irriteerde zich een beetje aan haar aangezien ze realiteit niet met nep kan onderschijden en daardoor stomme en idiote beschuldigen gaat maken "sorry" zij ze er nog een beetje schuldig achter.
All the way back - Page 3 X4gkcl
Hij keek even op naar Emina die luidruchtig naar hem riep. aangezien hij hem toch al vast had droeg hij de jongen gewoon naar binnen en legde hem op een bankje die ren onder tussen recht had gezet en een soort van een beetje had schoongemaakt. hij deed zn jas in edn bolletje en deed het onder zijn hoofd. Hij gaf Mamoru nog een aai over zijn hoofd en keek even naar mika "zullen er een wacht op stellen?" hij vroeg zich af of het uberhoud wel nodig was maar voor het geval dat ze sliepen ten slotte wel in een gecraste trein en een stroomstoring.
All the way back - Page 3 2ik5bgo
Ik was al naar binnen gelopen en begon een aantal bankjes klaar te maken 1 was al klaar. yuu had hachi er al op gelegt terwijl 2 andere klaar begon te maken voor de meiden die hadden ook zoizo iets nodig om op te slapen. maar aangezien deze coupe nog zo goed als heel was zouden ze allemaal op een bankje kunnen slapen rustig wachte hij op de 2 meiden en keek even om toe yuu de opmerking maakte over een wacht. " mij lijkt het een goed idee". hij keek even naar Mika aangezien hij hij vondt dat iedereen mee mocht beslissen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Mon 03 Oct 2016, 00:13

All the way back - Page 3 2h3yaf8
Ze keek Mizu aan toen ze haar vertelde dat het niet nodig was om Hachi van Yuu over te nemen. Toen ze haar luidruchting noemde, hield ze haar hoofd schuin, wat ze luidruchtig dan? Ze draaide zich weer om en keek Yuu met Hachi na. ze hield haar handen rond maar mond en fluisterde ze na; "Sorry Hachi-chan~~"  toen ze Mizu's verontschuldeging horde, keek ze haar weer met haar normale vrolijke grijns aan. "geen zorgen geen zorgen, kom, laten we naar binnen gaan!" zei ze en nam Mizu's hand voordat ze haar mee naar de rechtop staande coupe sleurde

All the way back - Page 3 54ek3r
Nadat yuu Hachi eindelijk opgetilt had, ging Mamoru ook weer rustig staan. Hij spitste zijn oren toen hij Emina hoorde en keek nog even om naar haar. Nog voordat hij haar kon stoppen, had Mizu haar al verteld dat ze zo Hachi kon waker maken. Tevreden bewoog hij even met zijn lange staart voordat hij achter Yuu aan rende. Hij liep achter hem aan de coupe in. rustig keek hij toen hoe Yuu zijn jas in een kussen vormde zodat Hachi zijn hoofd er op kon leggen. Veer bewoog hij tevreden met zijn staart en keek om toen hij de andere hoorde over het houden van de wachten. Mamoru zou zeker wel proberen om de hele nacht wakker te blijven, just in case. zo kon hij er ook zou zijn als Hachi in zijn slaap veel zou bewegen en van de bank zou rollen.


All the way back - Page 3 2qa1x61
Stilletjes keek hij door de trein om een plekje te vinden om Nyanko te laten slapen. Hij wilde hem niet bij Hachi neer leggen, de bankjes waren al niet al te breed en dus had Hachi zo alle ruimte, van het bankje, die hij nodig had. Nog voor dat hij een plekje gevonden had, hoorde hij het onderwerp over het houden van de wacht. Hij verlengde een arm over Nyanko waardoor hij hem met een hand kon los laten. deze stak hij entoushiast in de lucht. "Ik ga wel met Yuu-chan~!" zei hij toen. door zijn achtergrond en het feit dat hij de oudste was van de kinderen van het weeshuis, had hij altijd een gevoel van dat hij de jongere moest beschermen. Het was geen instinkt reactie of iets. Meer een 'als ik verdrietig ben, wat zullen de jongeren dan zijn?' of van 'als ik ze niet kan beschermen en bang ben, wat zullen de jongeren dan zijn?' Natuurlijk gelde dit ook over Yuu, zelf al scheelde ze maar een paar maanden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Fri 07 Oct 2016, 21:44

All the way back - Page 3 5lwavl
Ik glimlachte even naar Emina en liep met haar mee toen ze mijn hand vast pakte even kregen we mee hoe ze een wacht wilde op stellen "ik wil wel met Emina" aangzien een wacht van 2 mensen inerdaad handiger zou zijn alleen zou ren dan alleen zijn tenzei hij het niet erg vondt om met de hond te gaan.
All the way back - Page 3 X4gkcl
Hij keek even naar mika toen hij zn hand op stak "je gaat je gang maar" zij hij droog en keek even naar emina en mizu "okey" hij dacht er verder niet over na dat ze een on even getal waren "laten wij eerst gaan mika" hij liep al naar buiten en ging ergens zitten waar hij meer over zicht had
All the way back - Page 3 Rbmp8l
Hij glimlachte even om de enthaushasme van mika. "Ik ga wel met mamoru na mika en yuu dan kunmen de meisen als het laast dan zitten ze niet zo lang in het donker" aangezien ze dan sneller het ochtend is "ik heb bankjes voor jullie klaar gemaakt jullie kunnen beter snel gaan slapen" zij hij en ging zelf op een bankje zitten
All the way back - Page 3 Ek3o1l


Last edited by shirley on Sat 05 Nov 2016, 11:45; edited 2 times in total
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Wed 19 Oct 2016, 18:49

All the way back - Page 3 2h3yaf8
Ze keek nog even verward rond toen Mizu zei dat ze wel met Emina een tweetal wilde vormen, maar waar voor? Uiteindelijk begreep ze, dat ze de wacht aan het bespreken waren. "Hmm... maar dan wel als la-," begon ze voordat ze Ren hoorde, "Dank je~~ dan kan ik tenminste nog wat uitslapen~~"  zei ze, wat eigenlijk nergens op sloeg...  "Oh, maar dan wil ik wel wakker gemaakt worden door mijn prins~~" 


All the way back - Page 3 54ek3r
Hij keek Ren aan toen hij voorstelde om met hem te wacht te gaan houden, al zou Mamoru de hele nacht de wacht houden, als het aan hem lag. Hij blafte niet, als een antwoord op Ren's voorstel, hij wilde Hachi niet meer wakker maken. in plaats daar van, ademde hij diep uit en bewoog zijn staart eventjes. 


All the way back - Page 3 2qa1x61
zonder vederre emotie, bolde hij even zijn wangen op toen Yuu best wel een droge reactie gaf om zijn voorstel. Hij luisterde nog naar wat er vervolgens gezegt werd. hierna zouden ze Ren en Mamoru moeten wakker maken, al zou hij hierna waarschijnlijk niet niet in slaap komen. Mika kwam moeilijk in slaap maar had dan weer geluk dat hij nooit veel slaap nodig had om zich weer fit te voelen. Net als een vampier, die eigenlijk helemaal niet slaapt (xDD) Toen Yuu de coupe uit liep, keek hij nog even om naar de andere, "welterusten dan allemaal~" zei hij voordat hij zich omdraaide en achter Yuu de coupe uit liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sun 30 Oct 2016, 15:55

All the way back - Page 3 5lwavl
Ze keek even naar Emina "uitslapen? Prins?" ze keek een beetje vaag naar Emina omdat ze haar niet helemaal begreep "ik ga als vast liggen" eigenlijk had ze ook niet echt veel zin om het te begrijpen nu dus zocht ze een bankje uit die ren schoon had gemaakt en viel al snel in slaap 

All the way back - Page 3 X4gkcl
hij liep door en zocht een plekje om te zitten "Mika~ laten we hier gaan zitten" hij  verwachte dat er niet heel veel ging gebeuren en keek hoopvol dat ie naast hem kwam zitten zodat hij tegen hem aan kon leunen 

All the way back - Page 3 Rbmp8l
hij keek even naar Emina die zij dat ze wakker gemaakt wilde worden door haar prins "ik maak je wel wakker prinses" zij hij met een zwoele stem en deed zijn hand even onder haar kin aan gezien hij de meiden ook echt wakker moest maken kon hij zn woord nakomen "ga nu maar snel slapen" hij deed zijn hand onder haar kin vandaan en ging op een bankje zitten in de coupe en keek even naar buiten richting Mika en Yuu
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sun 06 Nov 2016, 17:41

All the way back - Page 3 2h3yaf8
Ze keek met haar normale grijns naar Mizu, maar deze verdween al weer ten ze haar blijkbaar helemaal niet begreep. "Wat? maar.." zei ze achter Mizu na toen ze wilde gaan slapen. gewoon omdat ze niet snapte dat het moeilijk was om haar worden te brgijpen. Toen Ren plotseling zijn hand onder haar kin keek en naar hem liet kijken. Luosterde ze naar wat hij haar vertelde. Ren als prins? maar dat wilde ze hemelaal niet. Haar blik vertrok, alsof ze net het aller vieste stukje groente at. ".. iew.." klaagde ze na zijn woorden, niet omdat het perse Ren was, maar gewoon omdat hij een man was. Emina voelde zich eigenlijk nooit zo op haar gemak bij jongens die iets wat 'te' charmant waren tegen over vrouwen. Toen hij uiteindelijk op een bankje ging zitten, nam ze diep ademn, alsof ze al die tijd haar ademn had ingehouden. "Mizu~! laten we samen een bankje delen~!" zei ze toen weer vrolijk voordat ze naar Mizu's bankje liep, zelfs al was het bankje obviously te smal voor 2. 


All the way back - Page 3 54ek3r
Hij keek de 2 Hyakuya broers nog even na, hij zat op de vloer en stond al op, om ze achter na te gaan. Maar zodat hij het pad uit was, hoorde hij Emina naar Mizu rennen, roepen over iets met het bankje. Meteen keek hij om en sprong hij terug naar Hatchi. Niet dat Emina aan het schreeuwen was, maar toch luidruchtig. Hij durukte nog eventjes zijn neus in de wang van het kindje. Toen merkte hij dat er een stuk stof van de rugleuning los zat. waarschijnlijk gebeurt tijdens het ongeluk. Hij zette zijn poten op de rand van het zitvlak en trok met zijn bek het stof van de rugleuning omlaag. wat hij daarna als een soort deken over Hatchi legde. Met zijn neus, drukte hij het lap stof een beetje onder het kindje. alsof hij hem aan het instoppen was. Hij keek hem nog even aan waarbij hij tevreden met zijn staart bewoog. Toen keek hij nog even om naar Ren, niet dat hij toestemming zocht of iets. Hij was namelijk niet zijn baas. Toen liep hij weer rustig door het pad naar de deur. Hij ging op zijn achterpoten staan en met een snelle beweging van een van zijn voorpoten, kreeg hij de deur open en liep hij naar buiten. 


All the way back - Page 3 2qa1x61
"Laten we wel dicht bij de trein gaan zitten," zei hij voordat hij naar de plek liep waar Yuu had besloten om te gaan zitten. "Ik weet dat we Hatchi een goede nachtrust moeten geven, maar let je op dat je zelf geen kou vat?" vroeg hij hem toen hij naast hem ging zitten. hij had namelijk wel zijn jas aan Hatchi gegeven om te gebruiken als een hoofd kussen. hij ging toen ook best wel dicht tegen hem aan zitten, ook zodat zijn eigen lichaamstemperatuur Yuu misschien iets zou helpen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 07 Nov 2016, 19:20

All the way back - Page 3 5lwavl
Ze keek even op met 1 oog open ze had niet zo op ren en Emina gelet maar Emina was er wel een beetje van streek van. "Is er niet een los bankje die we tegen deze aan kunnen schuiven?" het bankje waar ze nu op lag was echt te klein voor 2 mensen . Ze ging even recht op zitten en zetten een glimlachje op " let wel op de volume van je stem van wegen hachi" zij ze aardig waarom ze even om zich heen keek voor een los bankje "die is denk ik los?"  zij ze vragend in zichzelf. Ze stond op en liep naar het bankje om hem te kunnen verplaatsen als ze hem met de zit kant tegen de zit kan van haar bankje aan zou zetten kunnen ze een soort van iets breder bed crieeren ook al zouden ze wel zachtjes moeten wezen voor hachi

All the way back - Page 3 X4gkcl
"Komt goed" zij hij wat koppig "ik heb jou om me warm te houden hij ging dicht tegen mika aan zitten en lette goed op de omgeving. Hij verwachte anders niet dat er iets zou gebeuren maar je weet het maar nooit "zeg mika? Wat denk jij dat er met de conducteur is gebeurt?" 

All the way back - Page 3 Rbmp8l
Hij keek even naar Hachi en mamoru nadat mamoru het losse deel van de bank als een soort deken over hem heen legde waarop hachi bewoog en zijn hand op Mamoru had laten vallen als hij hem zeer dankbaar was. Er verscheen even een glimlachje op zijn gezicht toen hij Mizu even wat voorzichtig aan een een bankje zach trekken "moet ik helpen?"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Mon 07 Nov 2016, 22:16

All the way back - Page 3 2h3yaf8
he knikte op het idee aan Mizu om een los bankje tegen de anderen aan te schuiven. toen ze het weer over Hatchi had, keek ze even snel om, ze had hem toch niet wakker gemaakt? ze wilde iet dat die rare hond haar vijandig zou gaan vinden en haar buiten de groep wilde zetten, alsof hij als wolf zijn pup wilde beschermen. Bij het horen van Ren's stem, ontwaakte ze uit haar gedachtes. "wat? nee, i-ik help haar al, je hulp is niet nodig!" zei ze iets ongeduldig voordat ze zing langs hem naar Mizu en de bank wurmde om haar te helpen met het verschuiven van de bank


All the way back - Page 3 2qa1x61
"Weet je het zeker? ik denk dat een verkoudheid nu een van de minste dingen zijn die we willen hebben in deze situatie," zei hij en begon zijn jas al uit te trekken om die als een deken over hun twee heen te leggen, zelfs al was zijn jas niet zo erg groot. toen Yuu begon over de conducteur, keek hij even omlaag, "Ik zou het niet weten. Miss dat hij op het laatste station eruit gegaan is en de trein onder autopiloot heeft achtergelaten? Of misschien is hij ondergedoken in een veilig plekje dat net iets ingestort is?" begon hij ideeen in zijn hoofd te ontwikkelen en keek hem toen weer aan, "Maar laten we ons daar nu niet druk om maken," zei hij en kwam al weer met het volgende idee. maar daarvoor nam hij eerst zijn telefoon uit zijn broekzak. ".. geen bereik," zei hij, ook zijn scherm had wat basten opgelopen tijdens het ongeluk. "laten we morgen een plek vinden waar we de anderen kunnen opbellen. Ze zullen nu waarschijnlijk wel erg ongerust zijn," zei hij, waarbij het de andere van het weeshuis bedoelde. 


All the way back - Page 3 54ek3r
hj was stilletjes uit de trein gestapt en was naar de jongens toe gelopen. Hij arriveerde achter ze en keek ze nog even met een schuine kop aan. hij bewoog zijn staart en begon toen weer te lopen. rustig liep hij langs zijn baasje en ging naast hem door zijn poten. Hij legde zijn kop op Yuu's schoot en keek de 2 jongens nog even als een speelze pup aan terwijl hij zijn staart ietjes wilder dan normaal over de grond veegde.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 07 Nov 2016, 22:33

All the way back - Page 3 5lwavl
Ze keek even op naar Ren toen Emina een beetje vijandig op hem reageerde toen hij zijn hulp aan bood zo ook kunnen zijn door dernet. Toen Emina kwam helpen kwam het bankje los en kreeg ze hem verplaatst naar het andere bankje "bedankt voor je hulp Emina-chan" zij ze aardig. Ze ging weer liggen op het bankje met ruimte voor Emina ze was best moe door alles vandaar hopelijk gebeurde er niet veel tijdens hun wacht.

All the way back - Page 3 X4gkcl
Hij knikte mee stemmend in toen Mika zij dat zich er geen druk over moeste maken. Toen hij zijn jas uit deed om hun bijde warm te houden kwam Mamoru aangelopen om te spelen. Hij aaide even over zijn kop " Mamoru ik wil wel dat je gaat slapen anders ben je veel te moe ook honden hebben hun rust nodig" zij hij een beetje bezorged aangezien hij mamoru kende en hij vrij koppig was "je mag ook hier slapen als je wilt"

All the way back - Page 3 Rbmp8l
Hij zuchte diep en ging liggen proberen nog wat te slapen voor dat hij de wacht moest gaan houden
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 08 Nov 2016, 17:43

All the way back - Page 3 2h3yaf8
ze keek Mizu met een big smile aan toen ze haar bedankte voor het helpen schuiven. ze wierd nog even snel een dodelijke blik naar Ren, of hij het nou zou zien of niet. Toen klom ze op de lege helft van het 'dubbele bank bed' en ging op haar zij liggen. ze keek nog even naar Mizu voordat ze zich omdraaide , op haar rug en keek naar het plafon van de trein. "weet je.. het valt me op dat er nog niemand naar de trein gekomen is. ik bedoel, bij een ongeluk, is het meestal toch snel op het nieuws te zien? ik heb nog geen camera gezien," zei ze stilletjes, niet eens wetend dat ze haar gedachtes hardop vertelde.


All the way back - Page 3 2qa1x61
toen hij Mamoru zag aan komen, keek hij eigenlijk meteen rond. Nyanko was hem toch niet gevolgd? maar al snel, realiseerde hij dat Nyanko waarschijnlijk te vermoeit was om überhaupt met hem mee te gaan. Hij zuchtte zachtjes van opluchting en keek weer om naar Yuu die nu met Mamoru bezig was. "jij kan ook beter gaan slapen," zei hij waarbij hij Yuu over zijn hoofd begon te aaien, alsof Yuu zelf ook een hond was. "anders kon je misschien niet aan al je nacht rust," zei hij, toch met wat bezorgdheid in zijn stem


All the way back - Page 3 54ek3r
hij keek yuu nog aan toen hij hem over zijn hoofd aaide. Hij zei iets, iets over dat Mamoru moest gaan slapen, maar wat hij precies nog meer zij, ging zijn andere oor weer uit. Slapen? dat was nu niet hij hoogste prioriteit. uiteindelijk sloot hij wel lichtjes zijn ogen, maar slapen was hij niet van plan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 08 Nov 2016, 20:40

All the way back - Page 3 2cdzxa9
hij werd even wakker en keek om zich heen aangezien er niet veel boeiends gebeurden dus draaide hij weer om en ging rustig verder slapen 

All the way back - Page 3 X4gkcl
toen mamoru ging liggen met zijn ogen dicht had hij door dat hij niet ging slapen hij kietelde ven achter zijn oor met de hoop dat hij daar iets moeër van zou worden hij deed daarna zijn handen onder de jas van mika zodat ze niet koud werden 
All the way back - Page 3 2ik5bgo
hij zag de blik van Emina maar besteden er bijna geen aandacht aan hij draaide zich om en ging slapen 

All the way back - Page 3 20f3t76
ze was te slaaperig om er teveel bij na te denken maar Emina had zeker gelijk zeker ene ongeval als dit "hmm ja je hebt gelijk mischien hebben ze vertraging ofzo e moeten goed opletten tijdens onze wacht voor mensen dien ons willen helpen" zij ze een beetje slaperig ze was op haar zij richting emina gaan liggen en viel bijna in slaap "maak je maar geen zorgen~"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 08 Nov 2016, 21:05

All the way back - Page 3 2h3yaf8
"vertraging en goed moeten opletten? we zitten hier nu al voor best een lange tijd," zei zeen zuchtte, "als je zegt dat k me geen zorgen moet maken, doe ik het juist wel.." ze keek weer terug naar het plafon, "zullen onze ouders naar ons op zoek zijn? ik vraag me af of iemand ons überhaupt mist." 


All the way back - Page 3 2qa1x61
toen hij Mamoru zag aan komen, keek hij eigenlijk meteen rond. Nyanko was hem toch niet gevolgd? maar al snel, realiseerde hij dat Nyanko waarschijnlijk te vermoeit was om überhaupt met hem mee te gaan. Hij zuchtte zachtjes van opluchting en keek weer om naar Yuu die nu met Mamoru bezig was. "jij kan ook beter gaan slapen," zei hij waarbij hij Yuu over zijn hoofd begon te aaien, alsof Yuu zelf ook een hond was. "anders kon je misschien niet aan al je nacht rust," zei hij, toch met wat bezorgdheid in zijn stem


All the way back - Page 3 54ek3r
hij hield zijn ogen gesloten maar toen hij yuu hem achter zijn oor voelde krabben, begon hij met een van zijn achterpoten wat te trappelen. Hoe veel hij dan ook zijn 'imago' probeerde op te houden, niet dat dat veel lukte met zijn moeders instinct naar Hatchi toe, was dit toch wel altijd een van zijn zwakke punten.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 08 Nov 2016, 21:15

All the way back - Page 3 X4gkcl
hij keek even naar mika en aaide nog even Mamoru achter zijn oor "Ik ben geen hond"zij hij even droog hij keek ook even vaag naar Mika toen hij zij dat hij beter kon gaan slapen "is het niet juist het punt van een wacht dat je juist niet slaapt en oplet" zij zonder er echt veel emotie in te leggen 
All the way back - Page 3 20f3t76
ze keek even naar Emina helaas lukte het haar niet meer om te reageren en viel ze in een diepe slaap
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 08 Nov 2016, 21:58

All the way back - Page 3 2qa1x61
eerlijk gezegt, moest hij wel lachen door Yuu's reactie dat hij geen hond was. "dat weet ik," zei hij maar bleef hem dood leuk om zijn hoofd kloppen. "Maar hondje Yuu-chan is ook schattig," plaagde hij hem voordat hij een schouder ophaalde. "als jij slaapt, hou ik de wacht~"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 08 Nov 2016, 23:22

All the way back - Page 3 X4gkcl
Hij zuchte even diep toen mika nog is zij dat hij moest slapen "mika~ nee" zij hij even heel duidelijk straks als hun wacht er op zat konden ze genoeg slapen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Wed 09 Nov 2016, 16:51


All the way back - Page 3 2qa1x61
toen Yuu hem duidelijk en strak vertelde dat hij niet ging slapen, keek hij hem met een dominerende en intimiderende blik aan, misschien iets te dominerend. "Yuu-chan.." straks hij waarbij de toon van spreken, totaal anders was dan hij normaal gesproken deed. hij deed zijn arm om Yuu's nek en trok hij misschien iets te ruw tegen zich aan. "ga slapen," zei hij met dezelfde toon veder, niet dat hij hem pijn probeerde te doen ofzo
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 3 Empty Re: All the way back

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum