A love song

2 posters

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 28 Feb 2016, 14:56


A love song - Page 2 Xbn6sj
".. natuurlijk.. let ik wel op," zei hij bij elk woord steeds stiller. "..pop denk ik dan.. n-niet dat ik zo vaak zing.." zei zij, opnieuw stiller na elk woord. Als hij nu gewoon meteen als 'Mitsu' binnen gestapt was.. kon hij haar laten zien wat hij het liefste deed. "hmm.." begon hij toen na te denken over een onderwerp. maar, al was hij eigenlijk echt een singer - song writer, had hij nog nooit een nr over school geschreven.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 28 Feb 2016, 15:06

A love song - Page 2 Rvhfk9
ik zuchtte van zijn onzekerheid "goed een pop zanger is goed" ik stapte van achter de piano vandaan en ging aan tafel zitten met papier "misschien is het handig als we eerst wat ideeën op schrijven voordat we te snel met dingen beginnen "zij ik met een zwak glimlachje en keek hem even aan "kun je de pen van de piano mee nemen?"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 14 Mar 2016, 14:43

A love song - Page 2 Xbn6sj
"je bedoelt het maken van een 'woorden-web'?" vroeg hij terwijl hij draaf de pen van de piano nam en richting de tafel liep. "Maar weten we zeker dat we het over iets met school willen doen?" vroeg hij toen zachtjes, "Anders moeten we er misschien echt eventjes goed voor zitten."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Thu 17 Mar 2016, 16:47

A love song - Page 2 Rvhfk9
Ik dacht diep na toen yuya zij of we het wel echt over school wilde doen en zuchte " ik weet het niet waar denk jij dat we het over zou moeten gaan?". Ik pakte zelf ook een pen enbegon wat rondjes te tekenen op mn blaadje."is het goed als ik muziek op zet?." Ik heb echt even behoefte om naar Mitsuoka te luisteren hij geeft me altijd goede ideeen. Ook al heb ik hem nog nooit ontmoet
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 19 Mar 2016, 00:16


A love song - Page 2 Xbn6sj
hi schudde even izjn hoofd, "nee, dat isgeen punt," zei hij op haar vraag of ze muziek kon aan zetten. maar zodra hij zijn eigen nummer als Mitsuoka hoorde, probeerde hij zich n te houden van het meezingen. Hij luisterde wel, soms gaf zijn eigen nummers hem ook wat inspiratie."Yoru wa sukoshi hadazamuku kanjiteru my heart," fluisterde hij toen de eerste zin van het refrein mee. zachtjes, het was wel duidelijk te horen dat hij de tekst kende, maar door zijn volume lekt het niet op de stem die voor Mitsuoka Yuya staat. toen hij realizeerde dat hij tever was opgegaan in zijn eigen nummer, stopte hij meteen. lichtjes kreeg hij een ongemakkelijk bloosje die zijn wangen lichtjes rood kleurde. "... sorry, laten we veder gaan."


lyrics xD
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Sat 19 Mar 2016, 21:27

A love song - Page 2 Rvhfk9
Een wafe van blijdschap kwam over me heen toen ik yuya mee hoorde zingen. En begon zachtje mee te zingen. Het voelde echt of dit nummer voor mij geschreven is :3 "ben jij ook fan van mitsu?" vroeg ik vet blij " hij is echt geweldig.. Ik hou echt van hem ik heb ook altijd het gevoel dat hij liedjes voor me schrijft" zou ik er snel blij achter aan.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 19 Mar 2016, 21:54


A love song - Page 2 Xbn6sj
even slikte hij toen ze hoorde dat hij aan het meezingen was. Stilletjes schudde hij zijn hoofd, "mijn.. mijn zusje is! ... ik bedoel.." hij zweeg, natuurlijk had hij helemaal geen zus, maar wat moest hij anders zeggen? "..mijn zusje.. luisterd graag naar de nummers. Zovaak dat ik zelf de tekst een beetje ken." Toen ze zei dat ze echt van mitsu hield en voelde alsof de nummers voor haar waren, zweeg hij weer opnieuw. Hij knikte zachtjes, "i snap het.." als hij nou gewoon kon vertellen dat hij het eigenlijk was. "Misschien kan het zo zijn?" Zei hij toen zachtjes en liet langzaam zijn blik over de tafel glijden. "N-niet dat ik het weet..! .. er zullen ongetwijfelt meer mensen zijn die het zelfde denken."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 21 Mar 2016, 14:51

A love song - Page 2 Rvhfk9
"Zusje?"hm nog nooit gehoord dat hij een zusje had. Natuurlijk sprak ik ook niet veel met hem. Eigenlijk had ik daar ook geen behoefte aan. Toen hij begon over dat andere mensen zich vast ook zo voelde en denken dat de liedjes ook echt voor hun geschreven waren.. Ging ik lngzaam zitten "meer mensen die zich zo voelen.." Voor wie zouden de liedjes echt geschreven zijn? Iemand waar hij echt om geeft. " uhm michien moeten we verder aan onze opdracht dan kun je weg" zij ik een beetje bot maar had er eigenlijk geen zin meer in.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 21 Mar 2016, 20:50

click
click~
nog maals~
met zn childhood friend <3
:33
<3<3<3<3

Kenichi 'Kenn' 'Haru' Haruto. Kenn is een mysterieuze jongen. Hij heeft vele gezichten, meestal word er dan ook gezegt dat hij bi-polar is of dat hij last heeft van een 'multi personality' stoornis. Maar Kenn weet zich gewoon niet hoe hij zich in situaties moet gedragen. De ene keer is hij erg speelt en houd hij er van om anderen wat te plagen maar de andere keer kan hij erg neiging en bot uit de hoek komen. Als hem iets niet zint, kan hij zelfs erg aggresief worden.
Toch kan Kenn erg op zichzelf zijn. Het liefste speelt hij gitaar, elektrisch maar vooral de bas.

A love song - Page 2 2v307rc


Last edited by K.Lenno.02 on Sat 06 May 2017, 13:02; edited 2 times in total
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 21 Mar 2016, 23:49

A love song - Page 2 Xbn6sj
weer zweeg hij. "Ik denk niet dat je er zo veel over moet na denken. Wie weer als je de waarheid weet, ben je alleen maar teleurgested," zei hij, niet echt wetend hoe hij haar moest opvrolijken. Hij zuchte eventjes, "ik snap niet waarom je zo gek op hem bent, wist je dat hij gekleurde lenzen draagt? Het is dus niet eens zijn echte kleur! .. D-dat heeft mijn zusje me verteld! Daarbij, zijn zulke mensen totaal totaal anders wanneer ze niet op het podium staan.."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 22 Mar 2016, 11:13

Kono Hyunday
Kono ia een sireus maar ook koppig  meisje en de beste vriendin van Sakura. Ze zitten op de zelfde school en doen graag projecten samen. Ze speeld gitaar, viool en bas alleen dat doet ze bijna nooit maar dat was iets wat ze moest leren. Ze kan echt los gaan als wilt maar is soms juist totaal niet sirieus als het gaat om bas gitaar spelen.

A love song - Page 2 Akbj2x
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 22 Mar 2016, 11:37

A love song - Page 2 Rvhfk9
"Waarom ik zo gek op hem ben?" ik wist een miljoen redenen te bedenken om daar andwoord op te geven maar wist niet of ik dat moets doen. Maar het is Yuya hij moet weten waarom Mizu zo geweldig is "Zijn stem is gewoon hart verwarmend hoe praat is geweldig en zijn inerlijk is geweldig en buiten omdat heeft hij natuurlijk een geweldig uiterlijk" toen hij begon over lenzen wist ik het natuurlijk al het heeft een x in een magzien gestaan en je kan het altijd zien als iemand lenzen draagt van een andere kleur omdat je de pupil niet goed groter of kleiner ziet worden. " ja dat klopt ik vraag me echt af welke kleur ze wel zijn..je zou denken bruin vanwegen zn haar kleur en lichaams tint ik hoop dat hij het een keer vrij geeft aan ons" zij ik algemeen "anders dan op het podium ik denk het niet waarom zou hij dat zijn fans aan doen waar denk jij nou weer over" zij ik een beetje kwaat en kwam ineens op een idee voor ons liedje "hm ja laten we het over school doen" en schreef een titel op "First love academy"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 25 Mar 2016, 22:09

A love song - Page 2 Xbn6sj
Toen ze argumenten begon op te noemen over waarom ze Mitsu zo geweldig vond, keek hij haar in zijn ooghoeken aan. Zijn stem? Voor het praten deed hij niet echt iets om anders te klinken. Of hield iedereen een andere toon aan als er camera's op hun gericht zijn en je een rol moet aan houden? Mitsu's innerlijk? Wat was Mitsu's innterlijk eigenlijk? Behalve fake die zich voordoet als iemand die hij niet was.  Stilletjes keek Yuya naar de tafel terwijl zijn hoofd vol gedachtes kwam. Niemand deed zich meer voor als een ander, dan hij zelf. Mitsu's uiterlijk. Vond het zoveel make-up, haarspray en gekleurde lenzen dan zo leuk. Toen hij merkte dat ze het gesprek achter zich wilde laten, voelde hij zich alleen maar schuldiger. Stilletjes keek hij toe hoe ze de titel van het lege blaadje erop zette. "Misschien.." Begon hij tot zin mobiel af ging. "Sorry, deze zal ik even moeten opnemen," vertelde hij Sakura voordat hij zijn telefoon uit zijn broek zak nam en opnam. "Mi.. Met Yuya.." Versprak hi zich bijna. Hij luisterde naar wat degene aan de lijn hem vertelde. Hij moest onmiddelijk terug om iemand voor een interview in te vallen. Hij zuchtte, "ik kom er aan," sprak hi zachtjes voordat hij ophing. Hi keek naar Sakura. "Sorry, ik.. Mijn ouders hebben we eerder nodig dan ik dacht.. Ik zal nu moeten gaan. Ik zal vanavond nog even goed nadenken," zei hij.


A love song - Page 2 2v307rc
De volgende dag kwam Kenn de klas in gelopen. Hij was net overgeplaatst na een kleine verhuizing. Met een big smile ging hij voorin in de klas staan. "Morge~ mijn naam is Kenichi Haruto, de meeste noemen mij Kennor Haru. In mijn vrijetijd speel ik graag gitaar, de meeste zullen mij dan ook wel herkennen van de band van idool Mitsuoka Yuya." Hij grinnikte eventjes, "ik ben easy going en makkelijk om mee om te gaan," stelde hij zich voor. Toen de leraar hem een plekje in het lokaal gaf, was dat precies achter Yuya. Hij ogen werden eventjes groot toen hij hem paseerde. "Yuya! Jij ook hier?!" Greens hij, "je heb me nooit gezegt dat je op deze school zat." Grinnikend ging hi op zijn nieuwe plek zitten. "Heb je dat ene nummer nog af kunnen krijgen?" Vroeg hij hem, "ik kan niet wachten om alles met gitaar erbij te horen," zei hij waarbij hij zijn vingers even bewoog alsof hij gitaar aan het spelen was.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 04 Apr 2016, 17:06

ik heb btw mn rea op all the way back veranderd

A love song - Page 2 Rvhfk9
Toen ik eenmaal op school aankwam zag ik Kono al staan en liep naar haar toe terwijl we naar de kluisjes en naar de klas liepen, "Yuya is echt zo raar het enige wat we gedaan hebben is op een titel gekomen en verder niets hij moest uit eindelijk weg om zo gezegd zijn ouders te helpen maar voor zover ik wist had hij dood normale ouder die niet een groot bedrijf runden enz echt raar hopelijk is het project snel voorbij want ik hou dit echt niet lager met hem vol". toen we de klas in liepen gingen we zitten toen de leraar een nieuwe leerlingen voorstelde "OMG" zij ik net iets te hard en ging over in verluister stand "dat is Kenichi Haruto!!". de bas gitaar speler van de bent van Mizu omg!!! toen ik hem ineens tegen Yuya hoorde praten over het liedje nog af gekregen? omg!. zou hij MIzu kennen!?. ik draaide naar hem toe "omg ken jij Mizo schrijf je liedjes voor hun? dat zou echt awsome zijn kun je vertellen hoe hij is? kom op".

A love song - Page 2 Akbj2x
toen ik aam hoorde hoe het gister avond was gegaan was het inderdaad een vaag verhaal over zijn ouder en zusje toen we in het lokaal aan kwamen stond Kenichi Haruto voor de klas die gast kon echt goed gitaar spelen zijn bas was wat minder maar verder vond ik hem een beetje vaag. Natuurlijk hoorde in Sakura naast me al door raten over Mizu tegen Yuya die hem blijkbaar kende die jongen werd echt steeds raarder. Toen de leraar boos werd op Sakur en vertelde dat ze op moest letten keek ze voorzich en naar mij met een dit is geweldig face. Natuurlijk wist ik dat ze die jongens echt plat ging stalken straks maar zijn we beste vriendinnen voor natuurlijk
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 04 Apr 2016, 20:57

A love song - Page 2 Xbn6sj
 He keek Kenn verrast aan en maakte met zijn hand een beweging waarmee hij Kenn wilde zeggen om het onderwerp te stoppen. Uiteindelijk was het te laat, Sakura had hem al gehoord. Ongemakkelijk keek hij om naar haar. "I-ik bedoelde, het liedje.. waar we gisteren mee bezig waren," zei hij, "het is drie stemmig geworden en dus heb ik Ke-.. Haru gevraagt om de derde te doen," vertelde hij. Het was waar dat hij met het nummer bezig geweest was, maar  het was niet het nummer waar Kenn het over had. Hij kon het net op tijd vermijden, om Kenichi niet op de manier te noemen, zoals hij dat deed als Mitsu.  Hij haalde een papier uit zijn tas en hield het uit naar Sakura, "dit had ik bedacht. Elke gemarkeerde kleur word door een ander gezongen."


A love song - Page 2 2v307rc
Doordat Yuya over een ander nummer begon dan dat Kenn eigenlijk bedoelde, keek hij hem even wat verdacht aan. Hij keek even in zijn ooghoeken naar Sakura en toen weer naar Yuya. Een greens verdween op zijn gezicht toen hij alles al snel snapte. Yuya had hem nooit veel verteld.over Sakura, maar de manier waarop Yuya zich gedroeg. Yuya keek hem wat verlegen aan, "w-wat?" "Niks~" grinnikte hij voordat hij om keek naar Sakura. "Ik zou graag mee willen doen met het nummer Saku-chan~" greens hij.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 04 Apr 2016, 21:22

A love song - Page 2 Rvhfk9
mijn mond viel open van verbazing ik wilde hem echt slaan en was heel boos. ik had mn best gedaan om een titel te bedenken en hij waagt het zomaar om een heel nummer zonder mij te schrijven! terwijl ik er echt naar uit keek om een nummer te schrijven voor dit project en er moeite in te stoppen ook al was het met hem...ik wilde het graag. Ik had zin om het papiertje te verscheuren en weg te gooien. "ken.. leuk dat je mee doet maar we bedenken wel een ander liedje we moeten allemaal een cijfer krijgen voor het schrijven van het liedje en dat gaat hem nu niet meer worden ik verwacht jullie over een uur in de oefenruimte van school!." Ze had totaal geen zin meer in Yuya en keek naar buiten. In eens kreeg ik een goed idee om van plek te kunnen veranderen en tussen ken en Kono ingezet te worden. Ik stond op en liep naar de leraar en vertelde hem dat ik me totaal niet kon consentreren naast het raam en telken afgeleid was door buiten en wilde graag een andere plek. Aan gezien er alleen nog plek was tussen Ken en Kono achter in de klas mocht ik daar gaan zitten. Ik liep voorbij Yuya zonder hem aan te kijken en ging naast Ken en Kono zitten.

A love song - Page 2 Akbj2x
Ik kon het gesprek van Sakura en Yuya niet helemaal verstaan en volgen maar vond het vreemd dat ze ineens op stond en daarna naast mij en ken ging zitten. Ik keek haar aan "Yama-chan wat is er aan de hand?" vroeg ik heel stil. ze keek me aan en legde he stil uit en vroeg of ik mee ging naar de oefen ruimte over een uur. Tuurlijk wilde ik er voor haar zijn dus zij ik ja. de leraar vroeg om orde dus meer kon ik niet zeggen pff Yuya is echt gemeen zomaar de eer uit iemands handen nemen en er zelf mee zwaaien wat een &@&. Ik consenteerde me weer op het les boek en wachtte geduldig tot de les voorbij was.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 04 Apr 2016, 21:54

A love song - Page 2 Xbn6sj
Jij merkte hoe verbaast Sakura naar het papier keel en merkte aan haar blik dat het haar allemaal niet zo zinde als dat hij verwacht had. Hij hoorde hoe ze Kenn vertelde dat ze een nieuw nummer moesten verzinnen. Hij zag hoe ze naar de leraar liep en vroeg of ze van plek mocht veranderen. Hij keek haar wat verraden, teleurgesteld en vooral verward aan. Wat was er precies verkeerd aan? Hij zuchtte diep en wierp zijn blik weer naar voren. Als ze nou eens wist..


A love song - Page 2 2v307rc
Hij keek de twee even stilletjes aan en versmalde zijn ogen even. Hij had alles mee gekregen van hoe Yuya de vorige nacht aan de tekst gewerkt had. Zelfs na een lange werk dag. Hij keek Sakura even wat geïrriteerd na toen ze vroeg om zelfs van plaats te wisselen. Uiteindelijk gaf Kono ook nog haar mening, over hoe Yuya de gemene was door het eer uit iemands handen te nemen. Zijn blik vertrok en hij keek beide meiden kwaad aan, "wie denken jullie dat je bent?!" Riep hij waarbij hij op stond zodat hij meer intimiderend leek. "Mijn vriend hier, werkt zich de naad dag in dag uit, je moet blij zijn dat hij tijd heeft gemaakt om nog over dat nummer te denken!" Snauwde hij. "Wtf zeg, Mitsu moet gek zijn om voor de meiden zoals jullie te performen, die is gek!" Zei hij voordat hij de klas verliet, de bel was zojuist gegaan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 04 Apr 2016, 22:18

A love song - Page 2 Rvhfk9
Yuya snapte volgens mij niet eens wat er aan de hand was toen Ken ineens heel vreemd ging doe en ging schreeuwen zijn woorden deden wel pijn en ik werd er stil van ik keek naar het bord en liep weg toen de les voor bij was. ik ging in een hoekje van de kantine zitten waar normaal nooit mensen samen Kono zal zo wel achter me aan komen maar had totaal geen zin om er over te praten

A love song - Page 2 Akbj2x
ik keek Yuya aan en toen de les voorbij was sprak ik hem aan "Gast wat mankeert jou vriend! hijs echt niet goed bij zijn hoofd!" zij ik koppig en boos "Je hebt geen idee hoe veel pijn je Sakura hebt aan gedaan vandaag! eerst steel je de eer van een schrijver die veel moeite heeft gedaan om uberhoud een titel te bedenken gister omdat ze niets aan je had en daarna zecht hij nog dat soort dingen! weet je uberhoud wel hoe het voelt al zo iets van je word afgenomen en ze was nog wel berijd om het samen met jou te schrijven en daarna maak je er ook nog eens een 3 persoon nummer van! wie heeft jou die toestemming gegeven om dat te doen he!"ik werd echt kwaad hoe meer ik sprak werd ik steeds kwader ondanks hij al die moeite heeft gedaan had hij haar tenminste in kunnen lichten en het via skype af te maken of zo als hij ineens ideeën krijgt voor een project nummer al die punten gaan nu naar hem zonder dat hij er uberhoud over na denkt. ik besloot rustig te worden "je moet het maar goed met haar maken" zij ik rustig en kalm en liep daarna weg om Sakura te gaan zoeken
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Thu 14 Apr 2016, 18:15


A love song - Page 2 Xbn6sj
nog voordat hij door had dat Kenn weer een van zijn driftbuien had, was hij de klas al uit gelopen. Nu kreeg hij nog een preek van Kono. even leunde ihj wat naar achter, enkele centimeters weg van haar. Snappen wat er zojuist gebeurt is, deed hij niet. hij was te laat met het volgen van Kenn, waardoor hij ook niet meteen volgde waar Kono het over had. tot haar laatste zin. zijn gezicht verbleekt eventjes bij de gedachte. alles leek uit de hand gelopen te zijn. Waarom snapte hij nog niet, maar het leek zijn schuld te zijn. Eventjes keek hij rond, maar Sakura was al weg. Uiteindelijk liep Kono ook de klas uit. Yuya keek zwijgend naar voren, door het lege klaslokaal. hij zuchtte diep en leunde wat voorover. met zijn elleboog op zijn tafel, ging hij met zijn hand door zijn haar. 'Je moet het maar goed maken,' de woorden zweefde als wolken door zijn hoofd. hoe kon hij iets goedmaken terwijl hij niet weet wat hij verkeerd deed? hij keek even over het blaadje, met het geschreven nummer van de vorige avond. 'Goed maken,' draaide de woorden in zijn hoofd weer rond. terwijl hij zijn pen in zijn hand nam, draaide hij het blaadje om en begon hij met het tekenen van enkele lijnen en het plaatsen van muziek noten.


A love song - Page 2 2v307rc
Kenn had zijn rust opgezocht tussen de instrumenten van het muziek lokaal. Omdat het zijn eerste dag was, was het wel een beetje zoeken en is hij zelfs enkele keren bij een dood lopende gang uit gekomen. Hij zat nonchalant op de grond en probeerde een van de gitaren te stemmen. Maar door zijn frustratie, lukte het hem niet. wat hem alleen maar meer geïrriteerd maakte. "Stomme meiden," mopperde hij nog zachtjes tot een snaar knakte door het te hard aan draaien. Wat verbaast keek hij naar de kapotte snaar die over zijn hand krulde. Al zijn gedachtes verdwenen even toen hij de deur open hoorde gaan. Zijn ogen werden groot en snep probeerde hij de gitaar achter zijn rug te verbergen. "Ik dacht al dat je hier zou zitten!" herkende hij Yuya's stem. "Oh, jij bent het," mopperde Kenn voordat hij de gitaar weer tevoorschijn haalde. "Wat? had je dan liever iemand anders gewild?" liep Yuya veder het lokaal in. Kenn deed zijn hoofd eventjes omlaag, "beter dan hun," mopperde Kenn gewoon door. "Is dat zo?" vroeg Yuya en liep zonder hem een blik te werpen door naar de instrumenten. Kenn volgde hem in zijn ooghoeken, "had je niet door wat er aan de hand was?!" riep hij. Yuya haalde lichtjes zijn schouders op, "Het is eerder de vraag, 'wat doen we er aan?'" Kenn zuchtte voordat hij weer met de gitaar ging prutsen, "Soms zitten we echt op 2 verschillende lijnen, wist je? k bedoel, wat zie je in 'haar'? ik had me haar totaal anders voorgesteld," zei hij. "Dat zal je snel genoeg zien," sprak Yuya, zonder enige twijfeling of onzekerheid. De atmosfeer rond hem was totaal anders dan tijdens de lessen of rond Sakura. "Wil ik dat we-.." begon Kenn toen hij naar Yuya om keek. "Help me effe," sprak Yuya die achter de piano stond en begon langzaam het melodietje te spelen die hij eerder op het blaadje geschreven had. Het was niet veel maar het lichtte eventjes de ruimte op. "Wat moet dat voorstellen?" vroeg Kenn toen voordat hij het zelfde melodietje op een akoestisch gitaar speelde. Yuya zweeg eventjes, "8ste tel," zei hij alleen tegen hem voordat hij het zelfde melodietje op de piano begon te spelen. Zodra Kenn's gitaar spel mee deed, begon hij wat regeltjes te zingen: "Ari no mama no kimi de ii. Arifureta kotoba de mou ii." (You’re fine the way you are. Overflowing words are also fine)
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Fri 29 Apr 2016, 17:25

A love song - Page 2 Rvhfk9
nadat ik wat was bij gekomen zag ik dat Kono me aan het zoeken was en riep haar naar me toe. na een uurtje liepen ze richting de oefen ruimte gelukkig hoefde Kono niet te oefenen met haar partner dus kon ze met mij mee.

A love song - Page 2 Akbj2x
nadat we klaar waren met eten liepen we richting de oefenruimte we hoorde van een afstandje al muziek spelen "zouden ze al bezig zij? had ik ook niet verwacht." nadat we de gang uit waren liepen we het lokaal binnen om vervolgens yuya en ken te zien spelen er was wel iets heeel verdachts aan. aan gezien Yuya heel veel op mitsu lijkt en ze allebij zogezecht mitsu kennen. volgens mij weet ik al wat hier aan de hand is! ik keek even naar Sakua of zij het in de gaten had maar volgens mij niet. zal ik het tegen haar zeggen?
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 29 Apr 2016, 21:44


A love song - Page 2 Xbn6sj
Hij keek op toen hij de deuren hoorde open gaan en meteen kreeg hij weer een brok in zijn keel toen hij Sakura en Kono binnen zag lopen. "Uhm.. w-wat komen j-" begon hij zachtjes totdat Kenn door hem heen begon te roepen

A love song - Page 2 2v307rc
"Wat moeten jullie nou weer?" Riep hij tot hij Yuya's intimideerende blik opmerkte waarmee hij naar hem keek. He zuchte zachtjes voordat hij achter zijn nek vreef. ".... sorry, van eerder," zei hij, eigenlijk te verlegen om de meiden nu aan te kijken
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 03 May 2016, 19:39

A love song - Page 2 Akbj2x
toen ken boos werd en ineens zijn excuses aanbieden keek ik een beetje raar maar als ik me goed herinderde had ken een gespleten persoonlijkheid en was hij raar tenminste dat dacht ik. Sakura vond het altijd helemaal geweldig als hij zo deed. ik keek even naar yuya die een beetje raar deed aangezien ze hier hadden afgesproken. nadat ik yuya een blik had gegeven van ik weet wie jij bent keek ik ken weer aan en kreeg een greins op mijn gezicht "ahhw ken-chan ben je nu verlegen nou je excuses in aanvaard hoor" ik wilde er nog wat achter aan zeggen maar kreeg een telefoontje.

A love song - Page 2 Rvhfk9
ik keek ze allbij een beetje raar aan toen ken ineens heel schattig ging doen bounce bounce en kreeg een hyper stalk gevoeltje van binnen maar wist het in te houden "nou ja hadden we hier niet afgesproken?" zij ik snel toen Kono haar telefoon ging. ik hoorde maar een paar woorden en toen hing ze op en zuchte die "ik hoor nu bij jullie groepje mijn vorige partner ligt in het ziekenhuis en omdat jullie met zijn drieën waren vondt de leraar dat ik bij jullie moest" ze keek even weg maar toen keek ze ken raar aan en ik begreep er niets van. "jeeej :3 dit gaat echt super awsome worden" zij ik vet blij en gaf Kono een knuffel
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 07 May 2016, 02:46


A love song - Page 2 2v307rc
Hij begon wat te mopperen en kreeg lichtjes een kleur toen Kono hem wat ging plagen doordat hij zich niet comfortabel voelde. Dit maakte het alleen nog maar erger. Even rustte hij zijn hoofd naar een kant toen Kono een telefoontje kreeg en uiteindelijk vertelde dat ze bij hun in het groepje zou zitten. "Omdat we met zn 3en waren? Door Saku-chan is Yuya uit de groep gezet weet je nog?" Mopperde hij, waarbij zijn blik weer vertrok. Hij nam een zucht en keek even om naar Yuya. "Wat ga je er aan doen?" Vroeg hij hem

A love song - Page 2 Xbn6sj
Hij zweeg even terwijl hij luisterde naar de conversatie tussen de meiden en Kenn, totdat kenn hem aan keek en wat vroeg. Yuya schudde wat nonchalant zijn schouders en draaide zich weer terug naar de piano. "Ik kom hier wel uit," zei hij, zonder enige twijfeling, "komt wel goed." Even speelde hij weer een melodietje op de piano, maar dat klonk nergens naar.



A love song - Page 2 2v307rc
Kenn keek hem in zijn ooghoeken aan, niet wetend wat Yuya precies van plan was om de opdracht in zijn eentje uit te voeren. "Naja, dan neem k aan dat jullie meiden met mij alleen opgescheept zitten," greens hij eventjes waarbij hij zijn armen om de schouders van de meiden deed. Yuya sloeg zijn handen tegen de witte toetsen op de piano en alleen Kenn kon nog maar net een blik van hem op vangen, dat net op een soort waarschuwing leek. 
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 10 May 2016, 22:39

A love song - Page 2 Akbj2x
ik lachte even binnensmonds om ken toen hij ineens zij dat het sakura haar schuld was dat yuy uit de groep was gezet ik wilde roepen dat hij toch te beroemd was voor een normale school en maar beter weg kon gaan aar haalde diep adem "ik hoorde net duidelijk aan de telefoon dat ik bij jullie 3EN moest gaan dus dat betekend ook Yuya. ze is alleen van plek veranderd en heeft er niets verder over tegen de leraar gezegd! dus dat betekend dus een groepje van 4 on 4 begrepen." ik keek hem een beetje kwaad aan omdat hij niet slim genoeg was om het te begrijpen dat Sakura niet zo in elkaar zit om iemand meteen uit een groep te gooien maar liever zich zelf weghaalt van haar plek en als nog haar best te doe in het groepje

A love song - Page 2 Rvhfk9
ik keek een beetje zenuwachtig naar Kono "uhmm Kono niet zo streng ik heb niets gezegd over Yuya uit het groepje dus geen idee waar jullie het over hebben" ik liep naar het podium toen en ging aan de rand zitten "goed we hebben zoizo een nieuw nummer nodig ideeen?"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 14:20

A love song - Page 2 Xbn6sj
Toen Sakura vroeg of mensen nog ideeën hadden voor een nieuw nummer, hield Yuya expres zijn mond. niet dat hij niks wist of dat hij zijn ideeën voor zich wilde houden, maar gewoon omdat hij het nu niet weer wilde verknallen. hij merkte wel dat Kenn hem wat verdacht aan keek en eventjes hield yuya een vinger tegen zijn lippen aan, als een teken dat Kenn er niks over moest zeggen.


A love song - Page 2 2v307rc
kenn trok een wenkbrauw op toen Yuya bleef zwijgen, hij keek de meiden weer aan, "ik kan misschien wel met een melodietje komen," zei hij, waarbij hij de gitaar van eerder weer pakte. zodra hij de gebroke snaar weer zag, herinnerde hij weer hoe hij hem kapot gemaakt had. eventjes keek hij de andere met een moeilijke glimlach aan voordat hij hem weer langzaam terug zette, alsof ze niks gezien hadden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 2 Empty Re: A love song

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum