A love song

2 posters

Page 3 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 07 Jun 2016, 14:34

A love song - Page 3 Akbj2x
Toen ken zij dat hij vast wel met een melodietje kon komen wachte ik geduldig af. Toen hij in eens de bas gitaar terug zetten op zn plek was er van zijn gezicht af te lezen dat hij hem stuk had gemaakt. "Waarom heb je die
Bas gitaar stuk gemaakt? Was hij soms boos op je?". zij ze met een geniepig lachje." of weet je soms niet hoe je een gitaar moet stemmen?" zij ze nu iets lachiriger

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik keek naar Kono die tegen ken bezig was op zich was het wel grappig. ik achter me naar Yuya "ik heb de piano nodig mag ik?" zij ze wat bot gewoon omdat het kan. Ze srond al op om zijn plek in te nemen.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 14:48



A love song - Page 3 2v307rc
Kenn's blik vertrok weer toen Kono hem weer begon te plagen. "Dat heb ik niet gedaan oke!!" riep hij naar haar, voordat hij weer terg in zichzelf kroop. ".. zeg het alsjeblieft niet.. tegen de leraren, goed?" vroeg hij wat angstig, angstig voor de consequenties als de leraren er achter kwamen.

A love song - Page 3 Xbn6sj
hij keek stilletjes naar Sakura toen ze dichterbij kwam, hij stond namelijk nog steeds bij de piano. hij zweeg eventjes, alsof hij uren naar haar aan het staren was. uiteindelijk knikte hij hevig en maakte hij zich uit de voeten om haar ruimte bij de piano te geven
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 07 Jun 2016, 15:13

A love song - Page 3 Akbj2x
Er verscheen een gemeen glimlachje op mijn gezicht en deed mn handen in de lucht zo van ik heb niets gezien "ik zal niets zeggen. En keek hem geniepig aan " nog niet in ieder geval." ik keek naar sakura die de piano had geclamed en een hele mooie melodie begon te spelen.

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik kreeg inspi en begon te spelen op de piano en hopelijk viel de rest een beetje in op wat ik bedacht had
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 15:25



A love song - Page 3 2v307rc
hij keek haar eventjes verdacht aan toen ze haar zin afmaakte. toen Sakura uiteindelijk wat op de piano begon te spelen, luisterde hij naar de melodie terwijl hij Yuya aan keek.  

A love song - Page 3 Xbn6sj
stilletjes volgde hij het gesprek tussen Kenn en Kono voordat Sakura wat op de piano ging spelen. eventjes sloot hij zijn ogen en luisterde hij naar de melodie. net voordat hij zichzelf erop betrapte dat hij weer terug naar Sakura en de piano liep en met een hand naar de piano reikte. terwijl hij luisterde, legde hij zij hand op een groep toetsen en probeerde hij wat invul te brengen op de melodie die Sakura nu aan het bespelen was. maar omdat hij niet helemaal kon weten wat Sakura in gedachten had, was de eerste noot die hij aan tikte, totaal verkeerd met de rest van de melodie. meteen opende hij zijn ogen weer, ".. s-sorry.." zei hij, waarbij hij meteen zijn hand van de piano weg trok
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Thu 23 Jun 2016, 15:28

A love song - Page 3 Akbj2x
ik liep naar de gitaren en pakte er 1tje die nog heel was en begon mee te spelen op de melodie van Sakura toen ineens alles vals werd en keek ik opp naar haar. maar het bleek Yuya zijn schuld te zijn en zo te zien aan Sakura haar gezicht was ze heel de melodie vergeten.

A love song - Page 3 Rvhfk9
ik werd even heel geiriteerd toen ik de hele melodie was vergeten door yuya maar had de puff er niet voor om boos te worden. wel schonk ik hem nog even een geïrriteerde blik naar hem en pakte mn telefoon om de eerst volgende melodie op te nemen "ah ik weet weer iets!" ik begon weer met spelen alleen dit keer was het een vlotte melodie en Kono vulde hem prachtig aan met de gitaar.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Thu 23 Jun 2016, 20:18


A love song - Page 3 Xbn6sj
lichtjes spande hij een van zijn mondhoeken op, toen Sakura hem zo geïrriteerd aan keek. Al snapte hij ook wel waarom. Stilletjes keek hij over naar Kenn, die een moment zocht, om met de bas gitaar mee te doen, zelfs al was er een saar kapot, hij probeerde gewoon andere goede, passende snaren te raken zodat hij de gebroken snaar niet eens nodig had. er verscheen weer een glimlach om Yuya's gezicht, een trotse glimlach, bij het herinneren hoe geweldig zijn band leden waren. veder deed hij niks, zelfs niet mee spelen naast Sakura op de piano, gewoon om het zelfde probleem als enkele seconden eerder te voorkomen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 05 Jul 2016, 18:12

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik vulde Sakura perfect aan en ken kon het gelukkig ook goed. Alleen yuya deed niets. Toen de bel ineens ging herinderede ze zich dat ze naar de volgende les moeste. "Ik denk dat we beter kunnen gaan." ik zetten de gitaar netjes neer zodat hij niet stuk zou gaan. En liep naar sakura toe

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik hoor de bel gaan en keek naar Kono die toen zei dat webbeter konden gaan. Ik stond op en pakte me telefoon en stopte de opnamen met de melodie. En keek even naar yuya en ken en liep de deur uit samen met Kono naar de volgende les
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 30 Jul 2016, 15:06



A love song - Page 3 2v307rc
Hij had niet eens door dat de bel ging en uiteindelijk was hij nog maar de enigste die het melodietje aan het spelen was. Meteen werd hij rood, niet omdat hij de enigste was die nog aan het spelen was, maar omdat hij niet door had hoe de andere stopte. Meteen trok hij zijn hand weg van de snaren en keek merkte hij hoe Kono haar gitaar voorzichtig neer zette. Eventjes trok hij een wenkbrauw op en zette zijn gitaar simpel, makkelijk en onder veel moeite terug op de gitaar standaard.

A love song - Page 3 Xbn6sj
hij voelde zich ongemakkelijk worden als zijn handen begonnen te jeuken. hij wilde inspringen in de melodie. Zijn mond open doen en de eerste woorden zingen die in hem op kwamen, maar besloot om het niet te doen. Toen de bel ging, nam hij een diepe zucht van opluchting. De twee meiden liepen het lokaal uit om naar de volgende les te gaan en Yuya keek ze stilletjes na, tenminste, de gene met het licht roze haar. Zoals hij haar altijd van een afstandje bekeek. "bro!" Kenn's stem ontwaakte hem iteindelijk van zijn gedachtes, aan Kenn's gezicht uitdrukking te zien, was hij hem waarschijnlijk al langer aan het roepen. "Sorry, was is er?" keek Yuya hem aan. Kenn begon te lachen, "dude, je maakt het jezelf wel erg moeilijk." Yuya haalde stilletjes een schouder op, "Misschien wel,' zei hij, alsof het niks was en de twee verlieten het lokaal
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Sat 30 Jul 2016, 15:44

A love song - Page 3 Akbj2x
toen ze zag dat ken zo zijn gitaar neer zetten keek ze hem even aan voordat ze het lokaal uit liep "pas op dat je hem niet stuk maakt he" zwaaide ze hem even na

A love song - Page 3 Rvhfk9
verder letten ik niet meer op Yuya en kenn ik hoopte gwn dat het project snel voorbij is en alles weer normaal word. '" heey kono wat is onze volgende les?" Kono keek even op en haalde haar schouders op "laten we gwn een klas genootje zoeken en die gaan volgen"gaf ik als idee waar op ze knikte en we samen om ons heen gingen zoeken
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 05 Aug 2016, 13:48

A love song - Page 3 2v307rc
hij keek ietsjes geïrriteerd naar Kono toen ze hem nog vertelde om de gitaar niet stuk te maken. "I-ik weet heus wel hoe ik een gitaar moet handelen hoor!" riep hij haar nog na, wat beschaamd en ongemakkelijk. het was nooit zijn bedoeling geweest om die snaar kapot te maken. Hij hoorde Yuya lichtjes lachen en keek hem aan. "Wat sta jij te grinniken?" vroeg hij hem geïrriteerd. "Niks hoor, ik bedacht me gewoon. Ondanks dat gekibbel, lijken jullie erg goed met elkaar om te gaan," zei hij. Kenn kreeg een kleur, hij had nooit verwacht dat het mensen zulke dingen liet denken. "D-dat.. i-ik.... eigenlijk... A.. ach hou toch je mond," vertrok zijn gezicht weer.

A love song - Page 3 Xbn6sj
Hij grinnikte nog een beetje door de manier hoe Kenn reageerde. Niet dat hij er verkeerde bedoelingen bij had. Ze liepen door het hallen naar het lokaal van de volgende les. Bij de deur zagen ze de 2 meisjes naar de klas lopen. "t valt me op dat je weet welke les we hebben," begon Kenn Kono te plagen, als een pay-back voor haar gitaar opmerking eerder. Yuya zuchtte lichtjes en schonk er niet veel aandacht aan, vooral omdat Sakura er ook bij was. Hij liep het lokaal in en ging op zijn plek zitten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Fri 05 Aug 2016, 14:26

A love song - Page 3 Akbj2x
ze keek ken met een gelimlachje aan "natuurlijk weet ik dat en zelfs als ik dat niet wist kost het me nog geen snaar" zij ze rustig met een glimlachje en begon stiekem weer over de snaar van de gitaar. Rustig liep ze naar haar plek toe en keek even naar Sakura die in deze les weer voor Yuya zat. Ze pakte haar boeken en leg die op tafel het was gwn engels les dus is niet veel boeiend.

A love song - Page 3 Rvhfk9
ik liep vrolijk kono achter na de klas in neuriënd een liedje van Mitsu en ging zitten. Weer voor Yuya.. ze rolde met haar ogen het zou te veel opvallen als ze weer van plek zou wisselen. Ze pakte haar spullen en begon met wat lezen ter voor bereiding van de les helaas kon ze geen muziek luisteren dus kon ze Mitsu zijn prachte stem niet horen.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 05 Aug 2016, 15:00



A love song - Page 3 2v307rc
hij haalde een wenkbrauw op terwijl hij zijn 'cool' probeerde te behouden. Maar het was makkelijk t zien dat het hem toch lichtjes iets deed. Niet alleen omdat ze hem nu aan het terug pakken was, maar ook omdat als ze t hard zou praten en de leraar haar hoorde. .. Als de school er achter zou komen dat hij de snaar gebroken had. .. "Is er iets mis, Haruto-kun?" vroeg de leraar hem die wachtte tot iedereen in de klas zat. Meteen draaide Kenn zich om, "Nee hoor, helemaal niks. Niks om u zorgen over te maken," zei hij met een gemaakt lachje voordat hij uiteindelijk de klas in liep en op zijn plek naast Yuya zat.

A love song - Page 3 Xbn6sj
hij herkende het nummer meteen toen Sakura neuriënd binnen kwam en bekeek haar stilletjes van achter. Hij had et gevoel, alsof hij zijn ogen over elk plukje van haar haar liet rollen. hij is zover tot het punt gekomen dat hij zelfs met zijn ogen dicht, kon voorstellen hoe haar haar er precies uit zag. De les begon en de leraar sprak de klas nog aan, voordat hij echt met Engels begon. "Voor dat we beginnen, heb ik nog een mededeling doorgekregen van jullie leraar muziek," begon hij, "hij wilt dat jullie morgen al jullie project vorderingen mee nemen van wegen de gastles die voor morgen staat ingepland." "Welke betweter gaat ong vertellen hoe we iets op papier moeten schrijven?" hoorde Yuya Kenn al verveeld vragen."Mitsuoka Yuya." Dat moment, leek het alsof Yuya's wereld helemaal instortte. Zijn ogen werden groot en in zijn ooghoek keek hij even om naar Kenn met een blik van, of hij hier van wist. Maar Kenn keek hem net zo verbaast aan. Hij slikte eventjes, hij moest zoiezo even met zijn staff(-san) hierover gaan praten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 28 Aug 2016, 02:21

A love song - Page 3 Rvhfk9
Mijn ogen werden groot toen ik Mitsuoka's naam hoorde. 'Watt!" riep ze ineens iets te entoushast door de klas waar door ze op was gaan staan. Iedereen keek haar raar aan waardoor ze verlegen weer ging zitten "he..he oepsie" zij ze zachtjes. Maar omg mitsuoka freaking Yuya komt langs op mijn school. Ik ga hem zo had knuffelen en hem op alles zijn handtekening laten zetten. O.o hoe krijg ik alles op school!? Ze keek even naar Kono *okey Kono moet helpen. Straks moet ik ook tweeten en mn vrienden op internet vertellen dat ik hem ga ontmoeten

A love song - Page 3 Akbj2x
Ze keek even naar Sakura die helemaal uit haar bol was je kon vanaf mijn plek haar hersenen horem kraken over hem. Zelf ben ik niet zo fan van hem hijs best een show off als ie op het podium staat. Veelste veel mensen aanbidden hem als een god waar door ze even aan sakura moest denken en kreeg ze een klein glimlachje op haar gezicht.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 28 Aug 2016, 09:34

A love song - Page 3 2v307rc
Eigenlijk, keek hij niet zo erg verrast op. Niet dat hij er van af wist of iets. Gewoon, omdat het niet al te onverwacht was, gezien Mitsu's werk. Hij deed wel eens vaker dit soort dingen, het was gewoon tieval dat hij nu op hun school moest. Even gaf hij een trap tegen Yuya's stoel en keek hijnzijn vriend met een grote, big smile aan. Alsof hij zo iets zei van 'ik kijk ernaar uit om muziek met je te spelen,' zelfs wanneer hij eigeblijk al lang bij de band zat. De rest van de dag was er wel een gespanne sfeer. Yuya die niet wist hoe hij zich eigenlijk moest gedragen en Yuya, die er eige lijk alleen maar zin in had. De volgende dag brak langzaam aan en Kenn arriveerde op school. Eventjes keek hij rond, het terrein was gevuld met mensen, voor Mitsu misschien? Nog eens keek hij over de menigte, misschein dat hij Kono kon vinden, sinds ze meestal met sakura te vinden is en die wel zou wachten tot Mitsu zou aankomen. Uiteindelijk liep hij naar binnen, richting zijn kluisje. Mitsu zou wel later komen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 28 Aug 2016, 13:57

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik was al vroeg opgestaan en Kono had me gister over gehaald om alleen mijn favorite spullen van Mitsu-chan mee te nemen. Ik pakte mijn favo cd van hem toevalig de gene die hij voor het laatst heeft uitgebracht en deed die in mn tas zodat ik al naar school kon. Ze had kono meegesleept naar school en was binnen gaan staan omdat het daar minder druk was en begon een beetje hyper op hem te wachten

A love song - Page 3 Akbj2x
Sakura had me al vroeg mee gesleept om Mr.Showoff te gaan bekijken. Ik ging tegen de kluisjes leunen en moest gapen ze had er niet echt zin in maar sakura was heel blij aan het wachten. Ze keek even om zich heen zou Ken ook met mitsuoka zijn? Aangezien ze in de zelfde groep zaten had ze geen idee en bestede er verder geen aandacht aan.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 28 Aug 2016, 18:38



A love song - Page 3 2v307rc
Kenn liep rustig naar zijn kluisje en dumpte zijn spullen. Zijn telefoon ging af en hij ongrendelde het. Het was een smsje, van Yuya waarin hij zei dat hij zo wel zou aankomen. Hij deed zijn telefoon weer weg en begon weer terug richting the ingang te lopen om op Yuya te wachtten. Daar merkte hij de 2 meiden, stilletjes liep hij naar ze toe en uiteindelijk kwam hij vanachter bij ze aan. "Goe~demorgen," zei hij enthausiast terwijl hij banachter zijn armen om Kono heen sloeg. hij probeerde haar gewoon terug te pakken door haar verlegen of iets te maken.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 28 Aug 2016, 22:26

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik bleef gewoon staan toen ken goedemorgen zei.Tot hij ineens zn arme om mee heen sloeg gelukkig wist ik mijn verbazing heel goed te verbergen "nahhw ken-chan vindt je me zo lief" zij ze met een beetjr spot in haar stem en tikte herhaaldelijk op zn hand om hem te plagen zonder uit zn arme te springen ofzo ook al wilde ze dat wel maar ze wist dat ze hem hier meer mee terug kon pakken
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 28 Aug 2016, 23:32

A love song - Page 3 2v307rc
Toen Kono anders reageerde dan hij van plan was, vertrok zijn blik weer en liet hij haar weer los. Met zijn nonchalante blik deed hij zijn handen in zijn broekzakken en deed hij een stap achteruit. "Kenn-chan? die ken k niet," zei hij nonchaland, "moet wel n hele rare kneus zijn."

A love song - Page 3 Rswnl1
Yuya had ondertussen gearriveerd. Met een grote auto, dat toch ook weer geen limo was. Het terrein waa hier en daar gevult met mensjes die al geinntereseert waren, maar Yuya probeerde er eigenlijk niet ál te veel aandacht aan te schenken. Anders zou het nog lang duren voordat hij uberhaupt binnen was. Niet dat hij niet hier en daar naar e glimlachte of eventjes een handje naar omhoog stak. Er stond een leraar die naar de auto liep waar Yuya al aan het wachten was. Deze leraar vertelde hem.eem beetje over hoe en wat, .. niet dat Yuya er niet van wist. uiteindelijk begonnen ze te lopen en Yuya volgde de leraar naar binnen, door de gangen. ze passeerde de twee meiden en merkte Kenn die bij hun stond. Even wierp hij een blik langs hun drieën. Even stopte hij met lopen terwijl hij naar Kenn keek. eogenlijk om zijn reactie te horen, om er zeker vam te zijn dat Kenn zich aan hun plan houd. Kenn keek hem met zijn normale big smile aan, "Ik kijk uit naar de lessen, Mitsu-sensei~" plaagde hij hem en Yuya glimlachde warm. het leek er niet op dat Kenn vam het plan zou afwijken, niet dat hij dat ook van zijn vriend zou verwachten. "Mitsuoka-san?" yuya keek om naar de leraar die op hem aam het wachten was. Yuya knikte rustig en keek og even terug richting zijn 3 klasgenoten. "Tot straks," zei hij rustig met een vriendelijke glimlach naar de meisjes voordat hij weer achter de leraar aan liep

xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 29 Aug 2016, 00:04

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik keek Ken een beetje raar aan toen hij zij dat hij hem niet kende. maar toen hij zichzelf een kneus noemde moest ze wel een beetje lachen " je zou eens moeten weten" zij ze lacherig " maar hij kan ook heel schattig zijn hoor" ze stak haar tong een stukje uit tot ze afgeleid was van gilende meiden en mitsuoka ineens binnen kwam lopen. Toen kenn en mitsu wat woorden wiselde onderling was het al duidelijk hoe goed ze bevriend waren samen. Ze keek even naar Sakura *net als ons* ze merkte dat Sakura helemaal was dicht geklapt van de zenuwen toen mitsuoka binnen kwam maar dat zou wel weer goed komen

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik had verwacht dat ik zou gillen en schreuwen toen mitsuoka binnen kwam lopen maar ik viel helemaal stil en kon niets doen voor al toen hij zij tot straks tegen mij o.o. Toen hij uit het zicht was kwam de inerlijke fangirl weer los O.O"omgggg hij zij tot straks! Tegen mij" ik maakte wat sprongetje en pakte kono haar handen vast. Kono glimlachte naar me"ik ben blij voor je" zij ze meenend en keek even naar ken aan gezien hij ook bij de band zat"omg omg omg ik ben helemaal vergeten te vragen voor zijn handtekning" ik maakte nog een sprongetje en rende toen weg terwijl ik kono nog vast had. "Kennn" riep Sakura nog even naar hem als teken dat hij mee moest komen. Ze wilde natuurlijk ook zijn handtekening hoe kon ze die van de schatige ken nou vergeten
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 29 Aug 2016, 09:50

A love song - Page 3 2v307rc
Eventjes trok hij een wenkbrauw op toen Kono zei dat die 'Kenn-chan' ook heel schattig kon zijn. Yuya kaam langs en nadat de twee vrienden elkaar begroet hadden, verdween hij weer. hij keek omlaag naar Sakura, omlaag omdat hij zoiezo best lang was vergeleken met de meisjes. Ergens moest hij wel grinniken door haar eunthausiaste gedrag. Hij gaf haar wat klopjes op haar hoofd, "komt wel goed~" zei hij over het feit dat ze zijn handtekening vergeten was tevragen. uitei delijk liepen de dametjes weg en hij keek ze na tit ze hem weer riepen en hij naar ze toe
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 29 Aug 2016, 21:12

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik keek even achter om omdat Sakura ken had geroepen en hij aan kwam lopen. Even later zaten we in de les te wachten tot Mitsuoka kwam.
A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik keek hoop vol naar het bord en had snel plekjes met iemand gewisseld voor alleen vandaag. Waarschijnlijk heeft ze ja gezecht omdat ik door bleef ratelen maar dat maakt niet uit. Ik kon nu heel dicht bij Mitsu zitten en daarna als eerste zijn hand tekening vragen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 29 Aug 2016, 21:32

A love song - Page 3 2v307rc
Kenn zat terug op zijn eigen plekje, niet ver van die van Yuya vandaan. Niet dat Yuya er was, die had zich ziekgemeld voor deze dag. De leraar was nog niet binnen en Sakura had met een klasgenootje van plek geruild. dit klasgenootje was nog net niet gaan zitten waardoor Kenn snel de plek steelde, naast Kono. hij wenkte even naar het andere klasgenootje dat die op zijn oude plek kon zitten. nog voordat de les begon, schoof hij zijn stoel naar Kono en nam wat van haar haar en begon de tijd te doden door enkele plukjes van haar haar te vlechten, wat hij eigenlijk totaal niet kon


A love song - Page 3 Rswnl1
na nog wat gepraat te hebben met de leraar van deze les, wat eigenlijk ook zijn eigen leraar was, liep hij uiteindelijk, vervolgens het lokaal in. de puntjes van zijn bruine haar? zweefde over de wind en hij keek door zijn groene lenzen, met zijn vriendelijke glimlach de klas in. "klas, ik had jullie gister laten weten dat we vandaag een gast leraar hebben voor het project waar we mee bezig zijn," herhaalde de leraar voordat hij naar Yuya keek. Yuya grinnikte eens lichtjes en best wel schattig maar toch op een vriendelijke manier. "Goedemorgen iedereen, leuk jullie te ontmoeten. Mijn naam is Matsuoka Yuya, ik heb erg veel zin in vandaag," zei hij, 100% in zijn rol
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 29 Aug 2016, 21:57

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik glimlachte even toen ken met mn haar aan het spelen was ik wilde er eigenlijk een opmerking op maken maar die bewaarde ik voor laten. Ik pakte een plukje aan de andere kant van mijn haar en begon die te vlechten stiekem om te laten zien hoe het moest maar verder zij ik niets. Tot Mitsuoka binnen kwam lopen en stopte met vlechten stiekem was ik toch een klein beetje onder de indruk van hem. maar hij kwam me wel heel bekend voor ik keek even merkwaardig naar hem om het te herineren maar ik kwam er niet op dus consentreede me op wat hij vertelde en pakte even snel een notie boekje en een pen. ondanks dat ik hem een beetje een showoff vondt wist hij wel waar hij het over had.

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ik keek met grote blije ogen naar mitsu toen hij voor de klas stond en luisterde aandachtig naar alles wat hij zij. elk woord dat hij sprak klonk gewoon prachtig zijn haar zat geweldig hoe het danste in de wind. Ik zou wel graag willen weten welke kleur ogen hij in het echt had maar daar dacht ik niet veel over na. Hem als kunnen zien zo recht voor me was al een droom die werkelijk werd
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 29 Aug 2016, 22:17

A love song - Page 3 2v307rc
Hik had gemerkt hoe Kono ondertussen ook begon te vlechten. Stiekem keek hij eventjes toe naar hoe ze aan het vlechten was en probeerde uiteindelijk haar bewegingen tevolen met het vlechtje dat hij zelf in elkaar aan het doen was. Zodra hij yuya hoorde binnen komen, keek hij ook niet eens op of om maar hem. 

A love song - Page 3 Rswnl1
"Ik heb begrepen dat jullie studenten bezig zijn met het schrijven van een lied als een bepaalt project," zei hij, "Eigenlijk kan ik-" begon hij tot hij 'plotseling' Sakura merkte die hem de hele tijd al aan het aamstarem was. Stilletjes keek hij haar aan en probeerde zijn verlegen gevoel zo veel mogelijk te onderdrukken. Hij glimlachte vriendelijk naar haar voordat hij wat begon te geinniken, "zit er toevallig iets op mijn gezicht?" vroeg hij, niet als een negatieve opmerking over dat ze hem aam het aanstaren was. meer om wat meer contact te maken met de studenten, zodat ze hem niet perse zagen als een gast leraar die alleen kwam voor de les
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  shirley Wed 31 Aug 2016, 19:23

A love song - Page 3 Akbj2x
Ik liet Ken maar gwn zn gang gaan aangzien ik er niet afgeleid van werd. Ik keek naar yuya tot hij ineens een oomerking maakte ricting Sakura. Ik hoopte dat ze zichzelf niet voor gek zou zetten aangzien ze daar op dit soort momenten nog al goed in was.

A love song - Page 3 Rvhfk9
Ze schrok van zijn opmerking aangezien ze hem aan het aankijken was had ze hem ongemakelijk gemaakt? Dat wilde ze natuurlijk niet hebben "uhmn uhm neej hoor ik was je gewoon aan het bewonderen" O.o zij ze dat echt ze kreeg een klein freakout momentje van binnen omdat ze zo iete tegen Mitsuoka Yuya heeft gezecht wie zegt nou zo iets de eerste keer was dat ze hem zag als zijn toekomstige vrouw moest ze iets beleefder en schamanter over komen "meneer" plakte ze nog snel achter haar zin om beleefder over te komen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 3 Empty Re: A love song

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum