Risk to Take

4 posters

Page 9 of 14 Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 17:48

Risk to Take - Page 9 35datkn
Toen hij weer terug op keek, keek hij in het glimlachende gezicht van de prinses. 'Dank je, Daisuke.' zei ze zacht en keek toen naar Akira door zijn vraag. Ze knikte. 'Ja.' zei ze. 'Alleen denk ik niet in het kasteel ... als mijn vader over mijn verraad te weten komt, zal hij me zeker opsluiten in mijn kamer of hij zal misschien iets ernstigers doen.' Haar blik verzette ze weer terug naar Daisuke. 'We moeten hier dus weg, denk ik.'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 17:54

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
hij gaf haar nog even een klein knikje toen ze hem bedankte en toen akira uiteindelijk begon te spreken, keek hij zijn schildknaap aan. toen de prinses zei dat ze hier weg moesten, knikte hij weer. "het zou te lang zijn om in een keer het land uit te gaan, dus laten we zorgen dat we in dit geval zo ver mogelijk in het bos komen, daar zullen we ook minder opvallen," zei hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 19:11

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze knikte op wat Daisuke zei. 'Laat me even mijn paard pakken en optuigen, dan kunnen we gaan.' zei ze en ging de rozentuin weer uit, waarna ze haar paard uit de bak haalde en het naar de stal leidde. Daar bond ze het vast aan de wand en ging de stal binnen om de tuigage weer te halen. Toen ze weer buiten kwam, zadelde ze Adella op. Daisuke was nergens te bekennen met z'n schildknaap. Hij was vast ook naar z'n paard toe. Ze pakte Adella bij het hoofdstel vast en aaide haar over d'r neus. 'Ik vraag me af waar Miko is, Adel ... het is niets voor hem om zo lang weg te blijven.' zei ze met een zucht. Ze besloot om nog even te blijven wachten op Daisuke bij de stal. Als hij nog niet zou komen, zou ze hem wel gaan zoeken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 19:28

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
toen de prinses haar paard ging halen om haar vervolgens in de stallen klaar te maken, draaide hij zich nog even om naar Akira. "je zou eens de situatie moeten lezen. we zitten niet echt in n situatie waarbij je zo over vrolijk hoort te doen," zei hij voordat hij Balistro van de boom los maakte. hij klom toen terug op het zadel en leidde hem richting de stallen. "zo bedoelde ik het niet," liep Akira achter hun aan, "ik ben gewoon enthousiast over het feit dat we vaker met de prinses kunnen omgaan." "wen er maar niet aan, het is niet dat we dit doen zonder een reden," zei hij en zodra ze bij de stallen aangekomen waren, klom hij weer van het zadel af en liep hij meteen door naar de stal van Balistro om nog iets uit een dunne kist, die achter op een hoge plank stond, te pakken
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 24 Nov 2014, 14:45

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze hoorde een paard door de stallen heen lopen, maar stond er niet echt bij stil dat het Balistro zou kunnen zijn. Ze besloot om naar buiten te gaan en daar een beetje heen en weer te lopen met Adella. De grootste reden daarvoor, was dat ze best zenuwachtig was voor waar ze mee toegestemd had. Ze zuchtte even diep. 'Ooh~~ Yuno ... waar heb je jezelf nu weer in getrokken ...' mompelde ze en Adella brieste. Met een grinnik keek ze naar haar witte merrie en aaide haar door d'r manen. 'Ik ben tenminste niet alleen ...'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 24 Nov 2014, 15:16

Risk to Take - Page 9 1zoaw6u
toen Daisuke van het zadel af klom en vervolgens de stal in liep, nam hij Balistro ever voordat hij koppig zou zijn om van ze weg te stappen omdat hij miss niet mee wilde gaan. toen hij Yuno wat tegen haarzelf begon te praten, draaide hij zich om, "daarbij staan we allemaal aan de zelfde kant, niet waar?" zei hij weer met een grote grijns op zijn gezicht voordat Daisuke met een wit doek de stal uitgelopen kwam.

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
stilletjes hoorde hij wat er buiten gezegd werd maar schonk er niet veel aandacht aan. hij opende de kist voordat hij wat spullen, die in een doek gewikkeld waren, uit de kist nam. hij sloot de kist weer en liep terug naar buiten waar hij Akira's woorden hoorde. stilletjes keek hij hun beide aan terwijl hij rustig wachtte tot ze klaar waren met hun gesprek, al had het misschien toch niet veel uitgemaakt. toen hij hun aandacht toch had, legde hij het doek voorzichtig op de grond. hij nam de 2 uiteinde van het doek vast voordat hij het doek uiteindelijk openvouwde. "ik heb dit een tijd lang bewaard omdat ik er zeker van was dat het ooit nog wel van pas zou komen," zei hij nadat het doek uiteindelijk de, iets verouderde maar nog bruikbare, wapens onthulde.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 24 Nov 2014, 15:50

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze hoorde Akira z'n opgewekte stem weer en keek op, waardoor ze de enthousiaste blondharige jongen zag. Ze wist dat hij haar beter probeerde te laten voelen, maar het hielp niet erg. Daisuke kwam wat later en hij had een witte doek bij zich. Met een onbegrijpende frons keek ze naar hem toen hij de doek opende en begon zich wat ongemakkelijk te voelen toen de wapens zichtbaar werden. Ze had nog nooit een wapen gehanteerd. 'Ik kan daar niet mee overweg, Daisuke. Ik heb nog nooit zoiets gebruikt.' zei ze.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 24 Nov 2014, 16:32

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
"Zo'n vermoedde had ik dus al," zei hij met een klein zuchtje nadat de prinses vertelde dat ze niet met zulke wapens over weg kon. "Ik ben bang dat je niet veel keuze heb," zei hij, "al beloof ik je om mijn best te doen om het te voorkomen, weet ik zeker dat er een moment komt waarbij ik niet in staat ben om je te helpen." Rustig vouwde hij de doek weer over de wapens heen, "ik zal het je maar moeten leren," zei hij nog voordat hij haar nog even bekeek. "Als je misschien wat zadeltassen hebt, zou het handig zijn als je die wilt pakken. Als je niet met zware wapens op je rug wilt zitten," zei hij, het doek zou te klein zijn om met de wapens rond zijn torso te knopen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 24 Nov 2014, 16:43

Risk to Take - Page 9 35datkn
Door wat Daisuke zei, moest ze toch wel even slikken. Ze zag zichzelf niet echt een wapen hanteren, maar als het moest ... zou ze het wel moeten doen dus. Ze knikte op de zilveren ridder zijn suggestie om zadeltassen te gaan halen uit de stal en ze bracht Adella naar Akira. 'Houd jij haar even vast? Ze is heel rustig, dus ze zou geen problemen moeten veroorzaken met Balistro.' zei ze met een kleine glimlach en ging toen terug de stallen in. De zadeltassen lagen in de zadelkamer, dus daar liep ze met grote passen naartoe. De zadelkamer was altijd netjes opgeruimd, ze kon de tassen dus zo vinden. Met de bruine buidels, liep ze terug naar buiten en bevestigde ze aan het zadel van Adella vast en aan die van Balistro. Vervolgens keek ze naar Daisuke. 'Zo in orde, heer Yudai?' vroeg ze, expres weer op de formele manier omdat hij weer zo nors deed als gewoonlijk.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 24 Nov 2014, 17:02

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
"Nou, ik lus nog wel een wijntje voor we vertrekken," haalde hij zijn schouders op toen ze vroeg of alles in orde was. Hij verdeelde de wapens uit de doek toen over de tassen en liep toen uiteindelijk terug naar Yuno. "Maar dat zal er denk ik niet van komen," maakte hij zijn zin af toen hij voor haar stond en rustig rustig de doek om haar hoofd heen deed. "We willen niet dat onze prinses ontdekt werd nog voor we buiten de muren zijn," zei hij al laatste, niet alleen om zijn 'wijn grap' te eindigen maar ook de reden van de doek.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 24 Nov 2014, 17:23

Risk to Take - Page 9 35datkn
Met een droge blik in haar ogen keek ze naar Daisuke toen hij de doek rond haar hoofd deed, waarbij hij een nogal flauw bedoelde opmerking maakte. Ze zuchtte even. 'Natuurlijk.' zei ze en draaide zich toen om, waarna ze in het zadel klom en naar beneden keek richting de ridder en z'n schildknaap. Het viel haar op dat Akira geen pony had. 'Ik neem aan dat Akira bij jou achterop gaat ... je wilt hem toch niet de hele tijd mee laten lopen?' zei ze dus.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 24 Nov 2014, 17:38

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
"natuurlijk, zulke afstanden zal hij elke dag niet kunnen lopen," zei hij waarbij Akira hun even wat mopperend aan keek, "ik kan veder lopen dat jullie waarschijnlijk denken," zei hij voordat Daisuke een wenkbrauw op trok. "dus je loopt liever met de grote kans dat je ver achterop raakt en jou als eerste kunnen grijpen?" meteen keek Akira weer op, "ik ga achterop!" zette hij toen weer zijn big smile op voordat hij meteen achter het zadel van Balistro klom. Daisuke keek hij nog even aan voordat hij langs Yuno naar de poortwachters vederop keek, "geef me een momentje," zei hij toen voordat hij rustig richting de poort en dr poortwachters liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 24 Nov 2014, 18:03

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze bleef zonder echt een emotie te tonen naar Daisuke met z'n schildknaap kijken en toen de zilveren ridder zei dat ze hem even een moment moest geven, knikte ze. Benieuwd keek ze naar wat hij ging doen. Ze snapte niet echt waarom ze niet gelijk met hem mee kon, aangezien hij speciaal al een doek rond haar hoofd had gewikkeld. Nouja ... hij zou wel weten wat die doet. Ze bleef dus wel gewoon wachten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 24 Nov 2014, 19:35

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
met zijn normale blik liep hij op de poortwachters af, "namens de koning kom ik jullie erop wijzen dat de poortwachters belabberd werk leveren. hij wilt jullie nu spreken in de troonzaal en ik denk dat hoe langer hij zit te wachten, hoe kwader hij zal zijn. ik neem het tijdelijk wel even over," zei hij. de poortwachters keken elkaar nog even aan tot de ene Daisuke wat verdacht aan keek. "1.. .. 2.. .. 3.. .." begon Daisuke toen te tellen om ze duidelijk te maken dat ze de tijd alleen maar aan het rekken waren. de 2e tikte de eerste poortwachter toen aan voordat ze zonder nog wat te zeggen, meteen naar de ingang van het kasteel rende. Daisuke keek ze nog even na voordat hij zich naar de poort draaide. hij draaide aan de hendel wat de kettingen en de poort omlaag liet zakken. zodra de poort plat over de gracht lag, draaide hij zich weer om en liep hij weer op het gemakje terug naar de andere
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 26 Nov 2014, 20:51

Risk to Take - Page 9 35datkn
Daisuke was naar de poortwachters gegaan, praatte even met hen waarna de wachters vervolgens alsof ze door iets vreselijks achtervolgd werden richting de ingang van het kasteel renden. Een beetje verbaasd keek ze de mannen na en richtte haar aandacht vervolgens terug op de zilveren ridder, die terug kwam gelopen over de brug die hij had laten zakken. Ze nam de teugels beter vast in haar handen, want ze zouden nu vast binnen enkele ogenblikken vertrekken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 26 Nov 2014, 21:27

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
Nadat hij terug bij ze aangekomen was, zette hij zijn voet in de beugel en klom hij op het zadel. "We kunnen gaan," zei hij voordat hij de teugels van Balistro's manen nam en balistro uiteindelijk al richting de poort begon te stappen. Buiten de muren ging hij in een galop en leidde Daisuke hem de snelste weg uit het dorp
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 27 Nov 2014, 14:59

Risk to Take - Page 9 35datkn
Daisuke klom terug in het zadel, waarna hij aangaf dat ze gingen. Ze knikte en spoorde haar paard aan om achter Balistro aan te gaan. Adella schoot in galop en rende achter het bonte paard aan. Het was lastig voor haar om de teugels goed vast te blijven en het doek rond haar hoofd te houden, ze probeerde het wel om de doek rond haar hoofd te houden ... maar het was zo'n beetje een verloren zaak. Snel deed de doek van haar hoofd en rond haar hals, waarna ze de teugels weer goed vast pakte. Gelukkig was Adella niet zo'n paard die misbruik ervan maakte als je niet goed oplette, anders had ze een probleem gehad.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 27 Nov 2014, 15:16

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
zodra ze uiteindelijk via een verlaten pad het dorp uit waren, bracht hij Balistro terug tot stappen. Akira keek toen even over zijn schouder om te zien of Yuno en Adella ze nog volgde, nu Balistro weer rustig stapte, kon hij dit doen zonder van het paard af te vallen ofzo. Daisuke zweeg terwijl hij recht voor zich uit keek. achter een simpele rij bomen, was een kale vlate tezien. het begon eerst nog met hoog gras, wat veder op al weer veranderde in een kale, bruine grond die niet eens bij gehouden zou zijn.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 27 Nov 2014, 15:29

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze hield Adella in toen Daisuke hetzelfde deed bij Balistro en liet de merrie langs de hengst stappen. Het witte dier brieste even en de prinses aaide haar over de hals. Toen ze voor zich keek, zag ze hoog gras dat uiteindelijk over ging in een kale vlakte. Ze had zo'n idee dat Adella niet meer zo wit zou zijn aan het eind van de dag, als ze daarover moesten. Droogte betekende veel stof en daarvan zou haar merrie bruin uit kunnen slaan. 'Ik neem aan dat we daarover moeten ...' zei ze en richtte haar blik op Daisuke.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 27 Nov 2014, 15:38

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
simpel haalde hij zijn schouders op, "als je liever hebt dat ik je bescherm van wat stof en viezigheid dan het krijgen van een zwaard of een mes tegen je keel, vind ik het best. minder moeite," zei hij voordat hij haar aan keek, "we zijn buiten, de bomen en grond worden niet elk uur schoon gemaakt zoals de gangen en kamers in het kasteel, het is niet gek dat jijzelf of Adella vies word. En het zal al helemaal niet de enigste keer zijn."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 27 Nov 2014, 15:46

Risk to Take - Page 9 35datkn
Boos keek ze Daisuke aan door zijn antwoord. Zo had ze het helemaal niet bedoeld. Wijselijk besloot ze om er maar niet op te reageren en om de zilveren ridder te tonen dat ze het niet erg vond om over de vlakte te gaan, duwde ze haar hakken in de zijen van haar paard waardoor Adella sneller begon te lopen. Draven vond ze niet echt een goed idee, aangezien ze net al een heel eind gegaloppeerd hadden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 27 Nov 2014, 16:11

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
Met een enotieloze blik, haalde hij even een wenkbrauw op toen ze haar paard sneller lied stappen. Niet dat hij er meer aandacht aan schonk, Balistro was juist degene die zich uitgedaagd voelde en een snellere loop pas aan nam. "Balistro!" riep Daisuke hem waarschuwend terwijl hij de teugels wat terug trok, niet dat het veel hielp.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 27 Nov 2014, 17:43

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze moest haar lach inhouden toen Balistro weer langs haar verscheen, met een aan de teugels trekkende en mopperende Daisuke op de rug. Nu ze wist dat zij het tempo in de hand had, begon de reis ineens een stuk leuker te worden. Natuurlijk zou ze wel voorzichtig doen, want Akira zat ook nog op Balistro ... maar een beetje plagen af en toe kon geen kwaad. Een zelfvoldane glimlach stond er op haar gezicht en vond dat ze het Daisuke wel betaald had gezet voor zijn reactie.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Fri 28 Nov 2014, 13:48

Risk to Take - Page 9 30a7yg5
toen Balistro ze weer inhaalde, kreeg Daisuke eindelijk de controle weer terug waardoor hij Balistro nog net kon tegenhouden om niet in een draf te gaan. hij keek toen wat met een verveelde blik naar Yuno, "nu is het wel weer leuk geweest," klaagde hij wat toen hij zag hoe ze haar lach moest in houden.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Fri 28 Nov 2014, 14:21

Risk to Take - Page 9 35datkn
Ze moest zacht lachen door zijn geklaag en keek naar hem. 'Kan ik er wat aan doen dat jij je paard niet onder controle heb.' zei ze met een uitdagende uitdrukking op haar gezicht, waarna ze met nog hetzelfde zelfvoldane gevoel terug naar voren keek. Eén mondhoek stond er omhoog gericht. 'Je zou denken dat een ridder van jouw kaliber zijn paard wel zou moeten kunnen handelen.' Ze grinnikte even.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 9 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 9 of 14 Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum