Risk to Take

4 posters

Page 10 of 14 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 02 Dec 2014, 11:10

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
"maar wie zegt dat ik mijn paard niet kan handelen?" vroeg hij na haar opmerking dat ze dacht dat een rider van zijn kaliber dat wel zou moeten kunnen. "paarden kunnen ook een eigenwijze houding hebben, niet iedereen heeft n paard als Adella," haalde hij zijn schouders nog even op, "ik moet het er maar mee doen." even zag hoe hoe Balistro meteen zijn oren naar zijn richting draaide. doordat Akira nog achterop zat ging het dier ook niet veder tot steigeren en liet maar een luide, koppige bries horen. daisuke zuchtte even totdat hij zich wat voor over boog en het dier op zijn hals klopte, "maar hij is n goede jongen," vulde Daisuke zijn woorden toen aan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 02 Dec 2014, 14:43

Risk to Take - Page 10 35datkn
Ze moest nog even lachen door wat Daisuke zei. 'Oké, daar heb je wel gelijk in.' zei ze en richtte haar blik weer voor zich. Het was nu wel weer genoeg geweest. De zilveren ridder moest geen hekel aan d'r krijgen, want ze moesten waarschijnlijk nog veel dagen op elkaars lip zitten. Met een glimlach op haar gezicht keek ze naar de ridder en z'n paard en vond het leuk om ze zo samen te zien. waarna ze haar blik weer voor zich richtte. Ze waren ondertussen al op de kale vlakte en de prinses had al een tijd niet meer gesproken. Ze wist niet echt waar het over te hebben en soms voelde ze zich een beetje ongemakkelijk in de buurt van Daisuke, door zijn houding.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 04 Dec 2014, 12:46


Risk to Take - Page 10 1zoaw6u
Akira hield al die tijd maar zijn mond, hij vond het nog niet echt gepast om zijn mond open te trekken tussen de prinses en de ridder. maar toch kon hij de latere stilte niet behouden zonder zijn maag een keer te laten horen. meteen keek hij wat vernederd voor zich voordat hij ongemerkt in zijn ooghoeken naar een fruit boom of iets zocht

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
even genood hij van de korte stilte, tenminste, tot die verstoort werd door Akira's trek. even zuchtte hij zachtjes, "zodra we van deze vlakte af zijn, kunnen we wel even een korte pauze nemen om wat te eten," zei hij toen, al wist hij zelf niet zeker of er aan de andere kant van deze vlakte wel iets eetbaars te vinden was, ze kunnen niks anders doen dan maar hopen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 17 Dec 2014, 17:06

Risk to Take - Page 10 35datkn
Ze hield zich in om niet te grinniken toen ze Akira z'n maag zo hoorde knorren en hij wat vernederd voor zich uit keek. Via haar ooghoeken keek ze naar Daisuke, doordat hij begon over een korte pauze nemen als ze van deze vlakte af waren. 'Hm ... weet jij hoe lang deze vlakte is dan?' vroeg ze hem, weer met d'r gewoonlijke regale stem en had nu haar gezicht naar de ridder toegedraaid om hem beter aan te kunnen kijken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 04 Jan 2015, 20:55

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
Toen ze hem vroeg of hij wist hoelang de vlakte nog aan hield keek hij haar even aan maar voordat hij een antwoord gaf, keek hij weer voorzicht en ging hij even in de stijgbeugels staan zodat hij nog wat hoger was om nog wat veder in de verde te kunnen kijken. "In de verte zie ik al weer wat van de bewone wereld, met groen gras en hoge bomen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Fri 16 Jan 2015, 22:13

Risk to Take - Page 10 Netkrt
ik was al ver voor dat de knappe ridder en zn schatige knaapje vertrokken met de prinses voor uit gereden om de prins te gaan waarschuwen dat ze er aan kwamen hij had een paard ergens mee genomen bij iemand die niet zo heel goed voor zn paarde zorgde hij ging het dorp uit en had ondertussen wat eten meegenomen naja meegenomen gestolen hij had van zichzelf al heel wat wapens die hij ook had meegenomen + zn nieuwe dolk die hij een paar dagen geleden had gestolen van een wachter hij moest steets denkenn van wat hij de prinsses eerder had gezien maar kon er nog steeds niet op komen en reed vol in galop verder

Risk to Take - Page 10 2rhtmgx
*Bezig met papieren en belastingen*
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 17 Jan 2015, 20:34

emy joint ook Smile
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 17 Jan 2015, 20:35

Awesome :33
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 27 Jan 2015, 16:39

Risk to Take - Page 10 35datkn
Een glimlach verscheen er op haar gezicht toen Daisuke in z'n beugels ging staan om te kijken of er al iets te zien was, ze knikte opdat hij zei dat hij al begroeiiing zag in de verte. 'Dat is in ieder geval al een goed teken.' zei ze en richtte haar blik weer voor zich uit. Het enige wat er op het moment te horen was, was het gesnuif van de paarden en de hoefstappen die ze maakten in het zand. Haar benen begonnen pijnlijk aan te voelen, maar daar wilde ze natuurlijk niets van laten merken aan de zilveren ridder. Wat zou hij wel niet van haar denken als ze daarover begon te klagen?
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 27 Jan 2015, 19:19

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
Toen ze zijn reactie over het begroeide gehoord had, ging hij weer terug in het zadel zitten. "In een galop zullen we daar nog sneller aan kunnen komen," zei hij voordat hij in zijn ooghoek naar haar keek. "Als u dat zelf ook wel aan kan. Ik neem aan dat u als prinses verveeld raakt door alleen in de tuin ende gebruikelijke rijbak te rijden. Het zal dus logisch zijn als u het niet gewend bent om lange afstanden te rijden." Even keek hij naar Balistro wie zijn oren naar daisuke uit hield. "Als u wilt kan ik Bella's teugels van u overnemen. Balistro loopt niet snel weg zonder n ruiter," zei hij, op n vriendelijke maar ergens ook wat plagend
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Tue 27 Jan 2015, 20:04

Risk to Take - Page 10 Netkrt
toen ik eindelijk was aan gekomen bij het kasteel van de prins vroeg ik de poort wachters om de poort open te doen omdat ik dringend prins Divido Hiroshi moest spreken na een tijdje gewacht te hebben ging de poort open en kwam er een wachter naar me toe "de prins verwacht u" ik volgde de wachter naar de kamer van de prins en mocht naar binnen "Dividoo~ mijn goede maatje" ik gaf hem een knuffel en vertelde het verhaal van de prinssen en dat we onder weg waren naar hem

Risk to Take - Page 10 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 27 Jan 2015, 20:31

Risk to Take - Page 10 35datkn
Ze keek Daisuke even voor een paar momenten aan om Adella haar teugels over te nemen. Zacht knikte ze toen. 'Als je dat wilt.' sprak ze toen zacht en een klein glimlachje verscheen er op haar gezicht. Door de plagende toon waarop hij het zei, kleurde haar wangen lichtjes rood. Ze was natuurlijk wel gewend dat mannen haar vlijde over haar schoonheid, maar Daisuke was niet zomaar een man voor haar. Ze kende hem al heel lang en dat maakte het anders. Bovendien vlijde hij haar niet eens.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  emy20smokey Tue 27 Jan 2015, 20:37

Ik heb 2 dudies gevonden en hoop dat ze goed zijnnnn xD

http://rs878.pbsrc.com/albums/ab342/rikkan0nobuyuki/Anime.jpg~c200
Dit is Ryo Hoyj. Ryo is een lieve zachtaardige jongen. Hij valt stiekem op jongens. Zijn ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn moeder buiten het rijk van prins Divido Hiroshi.


http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2013/174/d/b/_pictures_4ever_eu__anime_girl_171570_by_maylii-d6ab9s5.jpg
Dit is Sora. Sora is heel lief. Ze heeft geen ouders meer en woont in het rijk van Prins Divido Hiroshi. Ze werkt als voedsel aflever persoon aan het kasteel. Ze heeft zelf een paard en wagen.

is het goooeewd?
emy20smokey
emy20smokey

Female Aantal berichten : 2716
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 28 Jan 2015, 12:27

ja hoor ^^

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
even keek haar haar wat verward aan toen hij haar wangen lichtjes rood zag worden. als ze het nou maar niet verkeerd opvatte. "Als Adella er ook toestemming voor geeft," haalde hij toen lichtjes een van zijn schouders op terwijl hij Balistro al langzaam tot een halt liet komen. Hij wilde Adella ook niet van streek maken als ze het niet gewend was dat er n andere ruiter over haar teugels beheerste
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 28 Jan 2015, 17:33

Risk to Take - Page 10 35datkn
'Ik geloof dat Adella er wel mee eens. Het is niet alsof er nooit iemand anders op haar gereden heeft.' zei ze en hield de witte merrie in toen Daisuke Balistro ook in hield. Rustig wachtte ze op wat de zilveren ridder wilde gaan doen, aangezien ze niet echt zeker was van wat het was. Ze glimlachte vriendelijk naar Akira en streelde toen Adella over haar hals.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 28 Jan 2015, 18:47

Risk to Take - Page 10 Netkrt
ik sprong op mijn paard naja ik had het lieve dier tot mijn paard benoemd en reed er vliegens vlug weer mee terug naa een tijdje zag ik de rider zn knegje en de prinsses al staan en zwaaide ik ging langzamer rijden en kwam uit eindelijk tot stilstand "de prins verwacht ons" zij ik met een lieve glimlach ^^


Risk to Take - Page 10 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen  toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  emy20smokey Thu 29 Jan 2015, 21:21

Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet beginnen dus ze zijn heel even doelloos aan het doen xD

Risk to Take - Page 10 Fy3m8o
Ik kijk om me heen

Risk to Take - Page 10 1s01a1
Ik haalde mijn haren uit mijn gezicht vanwege de wind
emy20smokey
emy20smokey

Female Aantal berichten : 2716
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 31 Jan 2015, 13:40

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
Toen ze hem vertelde dat Adella er ook geen probleem mee had, keek hij nog even over zijn shouder naar Akira. Toen Balistro even zijn hoofd wat omlaag hield, deed Daisuke zijn been over Balistro's nek naar de andere kand waardoor hij er makkelijk van af kon springen nu hij nog maar aan een kand van het zadel zat. Hij draaide zich nog even om en verstelde de riemen van de beugels naar de goede lengte van Akira. "Hou je maar vast aan het zadel," vertelde hij hem, als hij hem aan de teugels vast zou laten houden, zou er als nog wat mis kunnen gaan.

Risk to Take - Page 10 1zoaw6u
Stilletjes keek hij toe hoe Daisuke van zijn paard af klom en toen hij de geluiden van het verstellen van de bugelriemen hoorde, werd hij toch nog wat nerveus. Het was niet dat hij bang was dat er iets zou gebeuren, maar toch, hij had nog nooit echt zelf gereden, laat staan op een hoog en best wat eigenwijs en koppig paard als Balistro. Toen daisuke hem vertelde om zich alleen aan het zadel vast te houden, knikte hij zachtjes voordat hij van achter het zadel, op het zadel klom en zijn voeten in de beugels zette.

Risk to Take - Page 10 Okzxjb
uit verveling wilde hij een hap gras nemen, maar toen hij zich weer realiseerde dat ze nog een laatste stuk moesten, keek hij weer op nadat Daisuke van hem af gesprongen was. Toen hij de beugelriemen ging verstellen, keek hij even om naar Adella en brieste hij wat. Ergenst vond hij het wat grappig dat zij, het paard van de prinses, nu met zijn humorloze, emotieloze en soms te serieuze ruiteropgescheept zat. Toen Akira op het zadel was geklommen, keek hij weer voorzich en groef nog even een paar keer met zijn hoef door het zand voordat hij even met zijn 2 voorbenen maar 20cm los kwam van de grond, gewoon om de jongen wat te plagen. "Balistro gedraag je," hoorde hij Daisuke's stem in zijn oren, die hij meteen de andere kand op draaide
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 31 Jan 2015, 14:29

Risk to Take - Page 10 35datkn
Ze begon zich een beetje zorgen te maken over Akira toen Daisuke zo nonchalant tegen hem zei dat die zich maar aan het zadel vast moest houden en hij zag er ook behoorlijk nerveus uit. Toen Balistro ook nog 20cm. met z'n voorbenen van de grond af ging, nadat Daisuke van het paard weg liep vond ze het helemaal geen goed idee dat Akira alleen op Daisuke zou rijden. 'Van mij mag Akira wel op Adella rijden. Ze is veel rustiger dan Balistro en zal geen rare dingen uithalen.' zei ze en richtte haar blik op de zilveren ridder. Dit leek haar echt een beter idee, want ze wilde niet dat Balistro het in z'n hoofd zou krijgen en de hele tijd vervelend ging doen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 31 Jan 2015, 15:06

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
toen Yuno hem vertelde dat Akira beter op Adella kon rijden, zuchtte hij even lichtjes. Niet dat het veel moeite was, maar als ze dat nou eerder voorgesteld had. Zonder veel te zeggen, hield hij Akira toen van het zadel af, terug op de grond voordat hij de riemen terug naar de vorige lengte maakte. Terwijl hij dat deed, keek hij met een iets veradelijke blik in zijn ogen naar het enigste oog van Balistro die hij vanaf hier kon zien. Hij was ook niet boos op hem ofzo, hij vond het alleen verveelend dat hij zich nu niet even kon gedragen. Toen hij klaar was met de riemen, draaide hij zich weer naar Yuno om en hield zijn hand naar haar uit om haar van Adella af te helpen

Risk to Take - Page 10 1zoaw6u
Hij keek op toen hij opeens Yuno's voorstel hoorde, dat hij op Adella ging rijden, stelde hem toch wat meer gerust en langzaam verscheen zijn glimlach toen weer lichtjes en toen Daisuke hem van Balistro afgeholpen had, liep hij door naar de hals van Adella en aaide haar even rustig over haar hals

Risk to Take - Page 10 Okzxjb
Meteen spitste hij zijn oren weer zodra Yuno het andere voorstel maakte en brieste nog maals wat zachter. Toen Daisuke de riemen weer ging verstellen, keek hij even zijn kand op, maar zodra hij Daisuke's blik zag, keek weer voor zicht
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 31 Jan 2015, 21:51

Risk to Take - Page 10 35datkn
Daisuke stak z'n hand naar haar uit om haar van Adella haar rug af te helpen en nam de hand aan, waarna ze van de witte merrie haar rug af ging. Het paard keek even om om te zien wat er nu gebeurde. 'Lief zijn voor Akira he.' zei ze en Adella brieste. Ze gaf nog even een glimlach aan Akira en liep toen met Daisuke mee naar Balistro.

Risk to Take - Page 10 2zqrhn8
Net toen ze haar hals weer terug wilde draaien, aaide de jongen die bij haar stond over d'r hals en ze gaf hem een vriendelijke duw met d'r neus. Ze vond het prima als deze jongen op haar rug ging rijden, ook vond ze Balistro net een klein veulen hoe kinderachtig hij deed dat hij niet eens normaal kon doen als zijn rijder de hare ging helpen met rijden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 01 Feb 2015, 14:52

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
Nadat Yuno van Adella af was, keek hij eerst nog even naar haar gezichtsuijtdrukking voordat hij met haar naar Balistro liep, die maar ongedulding op ze stond te wachten. Nadat hij Yuno geholpen had om op Balistro te komen, liep hij terug naar Akira die hij op Adella's zadel tilde. De jongen was toch klein en licht genoeg om hem met een simpele beweging op de witte merrie te zetten. Daarna liep hij weer terug naar Balistro en klom toen zelf op met met behulp van de stijgbeugel en ging in het zadel zitten.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 01 Feb 2015, 15:48

Risk to Take - Page 10 35datkn
Ze liet zich op de hengst z'n rug helpen en keek toen naar weer terug naar Daisuke doordat hij terug liep naar Adella om Akira op haar rug te helpen. Vervolgens kwam hij weer terug en ging voor haar in het zadel zitten. Om niet van Balistro z'n rug af te kunnen vallen, sloeg ze haar armen rond Daisuke z'n middel en ze wachtte tot hij z'n hengst voorwaarts zou zetten.

Risk to Take - Page 10 2zqrhn8
Ze bleef rustig staan toen Balistro z'n rijder de jongen op haar rug zette en schudde haar hals even. Balistro werd weer bestegen en ze wachtte tot de hengst in beweging zou komen, dan zou zij netjes volgen. Lichtjes trok ze even aan de teugels en kauwde op het bit, Balistro in de gaten houdend.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 01 Feb 2015, 16:06

shirley wrote:Risk to Take - Page 10 Netkrt
ik sprong op mijn paard naja ik had het lieve dier tot mijn paard benoemd en reed er vliegens vlug weer mee terug naa een tijdje zag ik de rider zn knegje en de prinsses al staan en zwaaide ik ging langzamer rijden en kwam uit eindelijk tot stilstand "de prins verwacht ons" zij ik met een lieve glimlach ^^


Risk to Take - Page 10 2rhtmgx
toen de wachters vertelde dat er iemand voor de poort stond met de zelfde beschrijving als Ai verbaaste me het en liet hem meteen binnen  toen hij me knuffelde knuffelde ik terug en luisterde aandachtig "okey rij maar terug en begeleid ze naar hier" ik stuurde hem weer weg en vertelde de wachters dat ze poort weer open moeten doen als hij terug is
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 01 Feb 2015, 16:21

Risk to Take - Page 10 30a7yg5
Hij had wel verwacht dat de prinses haar armen om zijn middel zou doen en hij was het ook wel gewent van andere die wel eens mee gereden hebben en natuurlijk door Akira zelf. Maar toch werd hij er even stilletjes van. Waarom dat snapte hij eigenlijk zelf niet, miss omdat hij toch nooit veel vrouwen meegereden hadden of omdat ze van adel was. Maar een ding was zeker, de dunne en zachte armen gaven hem de rillingen. Niet dat hij er bang voor was, hij wist dan ook niet helemaal hoe ze te omschrijven. Toen hij uiteindelijk weer uit zijn gedachte kwam en op het punt stond om Balistro te laten stappen, merkte hij Ai op. Toen hij begon over een een of andere prins die op hun wachtte, keek hij hem wat verrast aan, "Prins? Had iemand je een opdracht gegeven om vooruit te gaan en het andere rijk in te gaan?" Vroeg hij hem voordat hij Balistro toch zachtjes liet stappen.

Risk to Take - Page 10 1zoaw6u
Hij keek vanaf het zadel nog even omlaag naar Adella, zelfs van hier zag ze er mooi en goed verzorgt uit. Veel beter dan Balistro die bij een schoonmaak, het water ontloopt. Toen hij een bekende stem hoorde, keek hij weer op en merkte hij hoe Ai terug gekomen was, dit keer met een paard. Hij begon over een prins die op hun wachtte en meteen werden zijn ogen weer groot. Hij was wel eens het rijk uit geweest, naar had nog nooit een andere koninklijke familie gezien dan van hun eigen rijk. "Wie is het?" Vroeg hij toen enthausiast
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 10 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 10 of 14 Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum